ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر لو رفته پهپاد مویک ۳ طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد

پهپاد مویک ۳ DJI قرار است در تاریخ ۱۴ آبان رونمایی شود و به تازگی تصاویر کاملی از آن منتشر شده که طراحی آن را نشان می‌دهد. این تصاویر بازوهای باریک‌تر و بدنه اصلی بلندتر ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

پهپاد مویک ۳ DJI قرار است در تاریخ ۱۴ آبان رونمایی شود و به تازگی تصاویر کاملی از آن منتشر شده که طراحی آن را نشان می‌دهد. این تصاویر بازوهای باریک‌تر و بدنه اصلی بلندتر محصول جدید DJI را نشان می‌دهد.

طبق اطلاعات قبلی نسخه‌ای از DJI Mavic 3 که برای کارهای سینمایی کاربرد دارد به یک کنترلر مجهز است. همچنین نسخه جدید می‌تواند ۴۶ دقیقه پرواز کند که در مقایسه با نسل قبل ۱۵ دقیقه بیشتر است. افزایش زمان پرواز به دلیل تنظیم بهتر باتری رخ داده. همچنین مویک ۳ در فهرست FCC رویت شده که نشان از نزدیک بودن تاریخ عرضه آن دارد. به علاوه سنسورهایی در قسمت جلویی و عقبی پهپاد برای افزایش کارایی آن در نظر گرفته شده‌اند، البته گفته می‌شود حسگرهای جانبی همگی حذف شده‌اند. پهپاد DJI Mavic 3 احتمالا از حافظه ۱ ترابایتی بهره می‌برد و همچنین به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

طبق گفته یک منبع آگاه، گیمبال پهپاد جدید دارای مکانیزم قفل اتوماتیک جدیدی خواهد بود که می‌تواند تحولی در سیستم‌ موجود با تنظیم دستی ایجاد کند. تصاویر جدید قدرت مانور مویک ۳ را تایید می‌کند. پروانه‌ها فاقد هرگونه انحنا در نوک خود هستند که با سایر تغییرات طراحی برای این پهپاد و آیرودینامیکی در یک راستا هستند. این کار به پرواز آرام‌تر و افزایش کارایی مویک ۳ کمک می‌کند. این منبع ادعا می‌کند که پهپاد جدید احتمالا از سیستم جدید جلوگیری از برخورد با مانع بهره خواهد برد که به افزایش قدرت مانور آن در پرواز کمک می‌‌کند. همچنین احتمالا پهپاد جدید با دوربین‌های تطبیقی ​​قدرتمندتر نسبت به نسل قبلی و قابلیت زوم معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی