ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوستر آنر X30 مکس پیش از تاریخ رونمایی طراحی آن را نشان می‌دهد

در چند وقت اخیر اخبار و شایعات زیادی درباره گوشی‌های آنر X30 مکس و X30i منتشر شده است و حتی گفته شده بود که این گوشی‌ها در تاریخ ۶ آبان‌ماه معرفی می‌شوند. اکنون آنر تصویر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

در چند وقت اخیر اخبار و شایعات زیادی درباره گوشی‌های آنر X30 مکس و X30i منتشر شده است و حتی گفته شده بود که این گوشی‌ها در تاریخ ۶ آبان‌ماه معرفی می‌شوند. اکنون آنر تصویر جدیدی از گوشی X30 مکس را به اشتراک گذاشته که طراحی پنل جلوی دستگاه را نشان می‌دهد.

در تصویر منتشر شده، گوشی آنر X30 مکس این تولیدکننده چینی به همراه روزنه مخصوص دوربین سلفی دیده می‌شود. هرچند در شایعات قبلی نیز به این روزنه اشاره شده بود اما اکنون آنر به صورت رسمی آن را تایید کرده است. در قسمت زیر دستگاه نیز پورت USB، میکروفون، اسپیکر و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دیده می‌شود. لازم به ذکر است که آنر به همراه این دو دستگاه گوشی دیگری را نیز تحت عنوان Play5 Vitality Edition معرفی خواهد کرد.

آنر X30 مکس

در مورد مشخصات آنر X30 مکس، می‌توان گفت که این دستگاه از یک نمایشگر بزرگ ۷.۰۹ اینچی LCD با وضوح Full Hd و روزنه دوربین سلفی قطره‌ای شکل در بالای آن بهره می‌برد. دوربین جلو دستگاه ۸ مگاپیکسل خواهد بود و ماژول دوربین اصلی شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

آنر X30 مکس در زیر کاپوت از تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک به همراه ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین آنر از یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای گوشی خود استفاده کرده که از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی دیگر این خانواده یعنی آنر X30i از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی +FHD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی این دستگاه نیز ۸ مگاپیکسل است و از ماژول دوربین سه‌گانه با سنسور‌های اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ وات اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی