ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین رندرهای گلکسی تب S8 منتشر شد: طراحی مشابه نسل قبل

سامسونگ سال آینده میلادی از نسل جدید تبلت‌هایش تحت سری گلکسی تب S8 رونمایی می‌کند که احتمالا شامل سه عضو می‌شود. حالا رندرهای کوچکترین عضو این خانواده منتشر شده‌اند و طراحی آشنایی دارد. طبق گزارش‌ها، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

سامسونگ سال آینده میلادی از نسل جدید تبلت‌هایش تحت سری گلکسی تب S8 رونمایی می‌کند که احتمالا شامل سه عضو می‌شود. حالا رندرهای کوچکترین عضو این خانواده منتشر شده‌اند و طراحی آشنایی دارد.

طبق گزارش‌ها، سال آینده سامسونگ برای اولین بار می‌خواهد از یک تبلت با نام اولترا رونمایی کند تا نامگذاری تبلت‌هایش در راستای گوشی‌های سری گلکسی S قرار بگیرد. در همین راستا، باید منتظر معرفی گلکسی تب S8، تب S8 پلاس و تب S8 اولترا باشیم که مدل آخر احتمالا نمایشگر امولد ۱۴.۸ اینچی خواهد داشت.

امروز یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام OnLeaks، اولین رندرهای نسخه استاندارد این خانواده از تبلت‌های سامسونگ را منتشر کرده که ما را با طراحی آن آشنا می‌کند. طبق این رندرها، طراحی این تبلت تفاوت چندانی با نسل کنونی‌اش ندارد. در اطراف نمایشگر حاشیه‌های باریک و یکدست به چشم می‌خورند. این دستگاه احتمالا به پنل ۱۱ اینچی LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود و از فریم تخت بهره می‌برد.

طراحی خطوط آنتن روی پنل پشتی تفاوتی با گلکسی تب S7 ندارد، حتی نوار مغناطیسی مخصوص قلم S Pen و دوربین اصلی هم مشابه نسل قبلی است. در بالای نوار مغناطیسی دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی قرار گرفته که یک فلاش LED هم آن را همراهی می‌کند. گفته می‌شود سنسور اثر انگشت این تبلت درون دکمه پاور قرار می‌گیرد.

طبق رندرها، نباید منتظر طراحی متفاوتی حداقل برای نسخه استاندارد باشیم، اما این موضوع به معنای عدم پیشرفت نیست. انتظار می‌رود تغییرات اصلی مربوط به سخت افزار این تبلت باشند. احتمالا سامسونگ برای این محصولش چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ یا حتی نسل بعدی‌اش یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ را درنظر بگیرد.

انتظار می‌رود تبلت‌های سری گلکسی Tab S8 در ماه اول یا دوم ۲۰۲۲ معرفی شود و نسخه استاندارد با نمایشگر ۱۱ اینچی، با قیمت نزدیک به ۸۴۰ دلار در اختیار خریداران قرار بگیرد. در هفته‌ها و ماه‌های آینده باید منتظر انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی