ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز سال تحصیلی جدید با اینترنت رایگان رایتل

رایتل به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید هدایای ویژه‌ای برای مشترکان خود در نظر گرفته است. از همین‌رو در صورتی که مالک یکی از سیم‌کارت‌های رایتل هستید، می‌توانید همین حالا این هدایای ویژه را دریافت ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۵

رایتل به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید هدایای ویژه‌ای برای مشترکان خود در نظر گرفته است. از همین‌رو در صورتی که مالک یکی از سیم‌کارت‌های رایتل هستید، می‌توانید همین حالا این هدایای ویژه را دریافت کنید.

بسته‌های اینترنت رایگان رایتل به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برای دانشجویان و طلاب، معلمان و اساتید دانشگاه فعال شد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور در راستای ایفای مسئولیت‌ اجتماعی و ارتقای ظرفیت‌ آموزشی کشور مطابق با سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بسته‌های هدیه متنوعی را ارائه کرد.

بسته‌های هدیه رایتل که بر اساس فهرست دریافتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فعال شده، شامل: ۳۰ گیگابایت اینترنت برای دانشجویان و طلاب، ۴۰ گیگابایت برای معلمان و ۶۰ گیگابایت برای اساتید دانشگاه است که به مدت ۶ ماه اعتبار و قابلیت استفاده دارد.

پیش از این همچنین، رایتل امکان استفاده از سامانه آموزشی شاد را برای مشترکین خود در سراسر کشور به صورت رایگان فراهم کرد. دانش‌آموزان، والدین، معلمان، مدیران و مسئولین مدارس می‌توانند از سامانه آموزشی شاد بدون محاسبه مصرف اینترنت، بهره‌مند شوند.

رایتل به عنوان اپراتور سوم کشور با ارایه بسته‌های گوناگون اینترنتی سعی کرده که قیمت‌هایی مقرون به صرفه برای این بسته‌ها در نظر بگیرد. از همین رو مشترکین رایتل می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن رایتل و یا با استفاده از کدهای دستوری به دیگر خدمات رایتل نیز دسترسی داشته باشند و از آنها بهره مند شوند.

به نظر می‌رسد اضافخ شدن چنین امکاناتی از طرف اپراتورهای مختلف شرایطی را فراهم خواهد کرد تا کاربران این اپراتورها در شرایطی عادلانه‌تر امکان استفاده از خدمات اینترنت، مخصوصا در فضای آموزشی را داشته باشند. این روند در ادامه ارائه اینترنت رایگان از اطرف وزارت علوم و آموزش و پرورش آموزش آنلاین بر بستر اینترنت را بهبود خواهد بخشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali Saadiniya
    Ali Saadiniya | ۶ آبان ۱۴۰۰

    سلام لطفا بگید از چه کد یا دستوری واسه گرفتن ایننترنت رایگان باید استفاده کنیم

  • روح الله گل مولا
    روح الله گل مولا | ۲ آبان ۱۴۰۰

    اینترنت درون شبکه رایتل من قطع شد زنگ زدم به اپراتور رایتل گفتن باید بسته بخری اگه بخوام بسته بخرم که از اپراتورهای دیگه میخرم متاسفانه رایتل داره از مزیت‌های خودش فاصله میگیره چند ساله مشتری اینترنت رایتل هستم بسته اینترنت هم عوض میکنم از اپراتورهای دیگه میخرم

  • نفس پورمهدی
    نفس پورمهدی | ۱ آبان ۱۴۰۰

    سلام خسته نباشید، نته دانشجویی من هنوز فعال نشده و نت لازم هستم، لطفا رسیدگی کنید، با تشکر از شما

مطالب پیشنهادی