ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی GUNS UP؛ روح کلش آو کلنز در قالبی جدید

اسم بازی GUNS UP برای کاربران پلی استیشن آشناست زیرا این بازی رایگان و استراتژیک برای اولین بار در پلی استیشن منتشر شد. هر چند که با وسط آمدن اسم تفنگ بسیاری انتظار خون و ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

اسم بازی GUNS UP برای کاربران پلی استیشن آشناست زیرا این بازی رایگان و استراتژیک برای اولین بار در پلی استیشن منتشر شد. هر چند که با وسط آمدن اسم تفنگ بسیاری انتظار خون و خون‌ریزی و رقابت‌های دیوانه‌وار را دارند اما ظاهر بازی بیشتر به سبک کژوال نزدیک است. در ادامه‌ی مطلب به سراغ نسخه‌ی موبایلی بازی GUNS UP می‌رویم تا بیشتر با آن آشنا شویم.

بازی از بیخ و بن برای پلتفرم موبایل طراحی نشده اما در همان نگاه اول هم متوجه می‌شوید که به خوبی طراحی شده و یک محصول سرسری نیست. گیم‌پلی بازی تقریبا شبیه به کلش آو کلنز است و احتمالا هر بازیکنی که از کلش آو کلنز خوشش بیاید، از تجربه‌ی این بازی هم لذت خواهد برد.

گیم‌پلی بازی GUNS UP حول تسخیر پایگاه تیم مقابل و دفاع از پایگاه و سربازهای خود می‌چرخد و در حقیقت بازیکنان باید بتوانند قدرت و منابعی که در دست دارند را با یک استراتژی درست به کار بگیرند تا به پیروزی منجر شود. هر چه بیشتر در بازی جلو می‌روید منابع و آیتم‌های بیشتری هم به دست می‌آورید بنابراین بخش مدیریت منابع و ارتقای پایگاه هم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

البته با پیشرفت بازی چالش‌های دیگری هم روبرویتان قرار می‌گیرند زیرا بازی رفته رفته سخت‌تر می‌شود. در کل گیم‌پلی بازی ساده است و به سرعت آن را یاد می‌گیرید اما برای مهارت یافتن در بازی احتمالا کمی زمان نیاز دارید تا کاربرد حمله‌های ویژه و زمان درست استفاده از آن‌ها را به خاطر بسپارید.

گیم‌پلی بازی را می‌توان به دو بخش حمله و دفاع تقسیم کرد. واضح است که وقتی شما مورد حمله واقع می‌شوید، باید سربازهایتان را به عنوان خط دفاعی در مسیر سربازهای دشمن قرار بدهید اما این کافی نیست. برخی از حملات وقتی اتفاق می‌افتند که شما آنلاین نیستید بنابراین باید استراتژی دفاعی خود را طوری انتخاب کنید که حتی وقتی آنلاین نیستید هم از پس دشمنان بربیاید.

سربازان در گروه‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند که ویژگی‌ها و توانایی‌های به خصوصی دارند؛‌ برخی فقط پیاده نظام و برخی دیگر تیرانداز، نارنجک‌انداز و ... هستند. شناختن انواع سربازها کمک می‌کند تا سپاه‌های حمله و دفاعی بسازید که بیشترین بازده را دارند. سلاح‌های متنوعی از جمله بمب‌های دودافزا و هواپیماهای جنگنده در دسترس شما هستند بنابراین می‌توانید استراتژی‌های مختلفی را هم پیاده کنید.

هرچند که بازی GUNS UP یک عنوان PvP است اما می‌توانید با دوستانتان متحد شوید و دشمنانتان را با قدرت بیشتری تحت فشار قرار بدهید. قدرت بیشتر در حملات، شانس برنده شدن را بسیار بالاتر می‌برد و می‌تواند تاثیر چشم‌گیری بر نتایج داشته باشد.

طراحی بصری این بازی کاملا سبکی کژوال دارد و کیفیت گرافیکی هم قابل قبول است. موسیقی پس زمینه و افکت‌های صوتی که در طی بازی می‌شنوید هم کاملا با فضای بازی GUNS UP هم‌خوانی دارند و بیشتر شما را به سمت سرگرم شدن می‌برند و خبری از فضاسازی واقع‌گرایانه نیست.

کنترل‌های بازی هم بسیار روان هستند و اینکه بازی اول برای کنسول ساخته شده به چشم نمی‌آید. علاوه بر این، بازی GUNS UP یک عنوان کاملا رایگان است و قرار نیست با تبلیغات‌های فراوان یا پرداخت درون‌برنامه‌ای موجب آزار شما شود. در کل می‌توان گفت این بازی ارزش امتحان کردن را دارد و اگر از طرفداران کلش آو کلنز باشید لذت بیشتری هم برایتان خواهد داشت.

GUNS UP

GUNS UP

سازنده: .NHN Corp قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 357.2/ 133 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی