ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Splendid Logo Maker؛ اپلیکیشن طراحی لوگو با امکانات حرفه‌ای

اگر صاحب کسب و کاری کوچک هستید یا یک صفحه و کانال تازه تاسیس در شبکه‌های اجتماعی را مدیریت می‌کنید، اپلیکیشن طراحی لوگو Splendid Logo Maker می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای ساخت لوگوهای نیمه حرفه‌ای بدون ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

اگر صاحب کسب و کاری کوچک هستید یا یک صفحه و کانال تازه تاسیس در شبکه‌های اجتماعی را مدیریت می‌کنید، اپلیکیشن طراحی لوگو Splendid Logo Maker می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای ساخت لوگوهای نیمه حرفه‌ای بدون پرداخت هزینه باشد.

 لوگو نماد و معرف یک مجموعه، کسب و کار، صفحه و کانال محسوب می‌شود که تاثیرگذاری بسیاری روی مخاطب دارد؛ در نتیجه بهره‌مندی از طرح حرفه‌ای می‌تواند باعث جلب توجه افراد بیشتری شود. با این حال هزینه‌های ساخت لوگو توسط هنرمندان و شرکت‌های فعال در زمینه طراحی ممکن است فراتر از بودجه یک سرویس نوپا باشد. در چنین شرایطی بهره‌گیری از ابزارهای رایگان مانند یک اپلیکیشن طراحی لوگو به این گزینه‌ای معقول تبدیل خواهد شد.

برنامه Splendid Logo Maker وعده لوگوهای حرفه‌ای رایگان را به کاربران خود می‌دهد؛ اما باید توجه داشت که طراحی لوگو مهارتی پیشرفته محسوب می‌شود که بدون داشتن دانش کافی در این زمینه، امکان‌پذیر نیست. ولی چنین موضوعی نباید موجب دلسردی افراد شود؛ زیرا اپلیکیشن‌های طراحی می‌توانند با طرح‌های از پیش آماده به یاری آن‌ها بیایند. کمی افزودن چاشنی خلاقیت به لوگوهای آماده قادر است خروجی شخصی‌سازی شده و منحصر به فردی را در پی داشته باشد که قابلیت استفاده به عنوان طرحی نیمه حرفه‌ای را خواهد داشت.

پس از نصب برنامه، کاربر ابتدا باید زبان مورد نظر خود را انتخاب کند و خوشبختانه فارسی نیز در میان زبان‌های قابل انتخاب دیده می‌شود. در ادامه باید نام کسب و کار و زمینه فعالیت آن مشخص گردد. صفحه ابتدایی برنامه به نسبت ساده طراحی شده است و گزینه‌های چندانی در پیش روی کاربر قرار نخواهد داشت. با لمس گزینه Create می‌توان فرایند ساخت لوگو را شروع کرد.

کاربران می‌توانند فرایند طراحی لوگو را از صفر شروع کنند یا از طرح‌های پیش آماده درون برنامه بهره بگیرند.

کاربران می‌توانند فرایند طراحی لوگو را از صفر شروع کنند یا از طرح‌های پیش آماده درون برنامه بهره بگیرند. موضوعات مختلفی از جمله کسب و کار، فشن، موسیقی، ساخت و ساز، آموزش و بازی‌های الکترونیک در میان دسته‌بندی‌های در نظر گرفته شده برای طرح‌ها دیده می‌شوند. با انتخاب گزینه More در کنار عنوان در دسته، می‌توان به موارد مرتبط بیشتری از آن دسترسی پیدا کرد. همچنین تم رنگی طرح‌ها از طریق نوار ابزار بالایی قابل انتخاب خواهد بود.

پس از انتخاب طرحی مرتبط با زمینه فعالیت مجموعه خود، قادر خواهید بود تا موارد مختلف را به دلخواه خود ویرایش نمایید. نوار پایینی، محل قرارگیری ابزارهای مختلف است که فرایند ویرایش از طریق آن‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین با لمس هر کدام از المان‌های آماده در طرح، می‌توان جزئیات آن را ویرایش کرد. 

ابزار Text اولین و مهم‌ترین موردی است که کاربر با آن سروکار خواهد داشت. به کمک این ابزار می‌توان متن‌های مختلفی را ایجاد کرد و جزئیات مربوط به متون از جمله رنگ، اندازه، فونت، خمیدگی، شفافیت، زاویه قرارگیری و فاصله حروف را تنظیم کرد. در نهایت جلوه‌های ویژه‌ای نیز برای قرارگیری روی متن‌ها در نظر گرفته شده است.

Icon ابزار مهم دیگری در اپلیکیشن است که تصاویر و المان‌های گرافیکی بسیاری را شامل می‌شود. کاربران می‌توانند در میان فایل‌های مختلف موجود در برنامه اقدام به جستجوی عنوان دلخواه خود نمایند یا فایل مورد نظر را درون اپ وارد کنند. در این قسمت نیز با دسته‌بندی‌های مختلفی مواجه هستیم که امکان انتخاب و یافتن تصاویر کاربردی را آسان‌تر می‌کند.

گزینه BG در نوار ابزار هم برای انتخاب پس زمینه لوگوها در نظر گرفته شده است. پس زمینه لوگو می‌تواند به صورت رنگ ثابت یا شیب رنگی تعریف شود. همچنین امکان بهره‌گیری از الگوهای آماده یا تصاویر موجود در حافظه داخلی دستگاه وجود دارد. دقت داشته باشید که اگر می‌خواهید از لوگوی خود روی تصاویر دیگر استفاده کنید، باید پس زمینه را به صورت شفاف (Transparent) در نظر بگیرید. در غیر این صورت توصیه می‌شود تا از رنگی متضاد برای پس زمینه استفاده کنید تا نوشته و طرح گرافیکی موجود در لوگو بیشتر به چشم آید.

در نهایت کاربران می‌توانند از طرح‌های خود با فرمت‌های مختلف (JPEG و PNG) خروجی تهیه کنند. امکان ذخیره فایل را رزولوشن‌های مختلف نیز وجود دارد. البته بیشترین رزولوشن موجود در نسخه رایگان HD خواهد بود و برای دستیابی به مقادیر بالاتر، نیاز به نسخه پرمیوم وجود دارد. همچنین اشتراک‌گذاری مستقیم لوگوها از درون برنامه در شبکه‌های اجتماعی مختلف ممکن است.

اپلیکیشن طراحی لوگو Splendid Logo Maker گزینه‌ای مناسب برای ایجاد لوگوهای نیمه حرفه‌ای شخصی‌سازی شده است که بیش از ۵۰۰۰ طرح آماده و آیکن را اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین ۱۰۰ فونت مختلف و تایپوگرافی‌های گوناگون برای روحیه بخشیدن به متن‌ها درون برنامه یافت می‌شود.

اگرچه بیشتر امکانات اپ به صورت رایگان عرضه شده‌اند، اما برای دسترسی کامل به تمامی طرح‌ها نیاز به خرید اشتراک آن وجود دارد. همچنین تبلیغات بسیار درون آن ممکن است برای برخی از افراد بیش از حد آزاردهنده به نظر برسد؛ در نتیجه دانلود نسخه کرک شده از منابع غیررسمی می‌تواند راهکاری معقول برای کاربران داخلی باشد.

Logo maker 2021 3D logo designer, Logo Creator app

Logo maker 2021 3D logo designer, Logo Creator app

سازنده: Splendid App Maker قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۹ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی