ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A53
تکنولوژی

گلکسی A53 سامسونگ در چهار ترکیب رنگ روانه بازار می‌شود

سامسونگ اواخر سال گذشته از دو گوشی میان‌رده محبوب گلکسی A52 و A52 5G رونمایی کرد. در حالی که هنوز زمان زیادی تا معرفی نسل بعدی یعنی گلکسی A53 توسط غول فناوری کره‌ای باقی مانده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

سامسونگ اواخر سال گذشته از دو گوشی میان‌رده محبوب گلکسی A52 و A52 5G رونمایی کرد. در حالی که هنوز زمان زیادی تا معرفی نسل بعدی یعنی گلکسی A53 توسط غول فناوری کره‌ای باقی مانده است، شایعاتی درباره آن به گوش می‌رسد و اکنون جزئیاتی در مورد رنگ‌های این موبایل منتشر شده است.

طبق گزارش منتشر شده، گلکسی A53 حداقل در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی روانه بازار خواهد شد. با این وجود، سامسونگ ممکن است پس از عرضه این گوشی میان‌رده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ گزینه‌های رنگی بیشتری را برای مشتریان خود ارائه کند.

گلکسی A53
گلکسی A52s

گلکسی A52 در نسخه‌های 4G و 5G عرضه شد اما به نظر می‌رسد نسخه استاندارد گلکسی A53 از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین خبری از نسخه 4G این گوشی نخواهد بود.

نشریه هلندی GalaxyClub در گزارش‌های قبلی خود نیز برخی مشخصات گلکسی A53 را عنوان کرده بود. به عنوان مثال طبق گفته این وب سایت، گوشی میان رده سامسونگ مانند گلکسی A52s از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد، اما مشخصات مربوط به سایر واحد‌ها هنوز اعلام نشده است. احتمالا یک بار دیگر شاهد سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی عمق و ۵ مگاپیکسلی ماکرو باشیم.

تاکنون اکثر گوشی‌های سری گلکسی A50 نسبت به نسل قبل خود، ارتقا و تغییرات کمی را ارائه کرده‌اند. هرچند به نظر می‌رسد گلکسی A53 نیز از همان ماژول دوربین اصلی گلکسی A52s بهره ببرد، اما می‌تواند در بخش‌های دیگری مانند پردازنده پیشرفت‌های قابل توجهی را ارائه کند.

پیشتر مشخص شده بود که سامسونگ قصد دارد از تراشه‌های اگزینوس در دستگاه‌های بیشتری استفاده کند و گلکسی A53 و گلکسی A73 جز گزینه‌های احتمالی برای تصمیم سامسونگ هستند. به احتمال زیاد سامسونگ می‌تواند از چیپست‌های میان رده اگزینوس در کنار پرچمدار اگزینوس ۲۲۰۰ رونمایی کند که برخی از آن‌ها می‌توانند از پردازنده گرافیکی Radeon AMD بهره ببرند.

تاکنون جزئیات بسیار کمی درباره گلکسی A53 منتشر شده است، اما در هفته‌ها یا ماه‌های آینده باید اخبار بیشتری در مورد این گوشی میان رده به گوش برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی