ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Catalyst Black؛ ماجراجویی به روش جنگ و جادو ‏

هرچند که دنیای واقعی با جادو، موجودات تخیلی و اتفاقات فانتزی میانه‌ای ندارد اما دنیای بازی‌ها می‌تواند تخیلات انسان‌ها را به تصویر بکشد و فرصت این تجربه را فراهم کند. بازی Catalyst Black که دومین ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

هرچند که دنیای واقعی با جادو، موجودات تخیلی و اتفاقات فانتزی میانه‌ای ندارد اما دنیای بازی‌ها می‌تواند تخیلات انسان‌ها را به تصویر بکشد و فرصت این تجربه را فراهم کند. بازی Catalyst Black که دومین محصول Super Evil Megacorp است، شما را به ماجراجویی در چنین دنیایی دعوت می‌کند.

این بازی‌ساز که کارش را با VainGlory آغاز کرد، حالا آنچه در سبک شوتر کلاسیک دیده‌ایم را با مبارزات فانتزی و جادویی در یک قالب ریخته. بازی VainGlory به بازیکنان نشان داد که مهم‌ترین توانایی این بازی‌ساز استفاده حداکثری از امکاناتی است که پلتفرم موبایل دارد و بازی Catalyst Black هم کاملا این مسئله را تایید می‌کند.

گیم‌پلی بازی Catalyst Black ترکیبی از سبک موبا و بتل رویال است. شما باید در کنار هم‌تیمی‌های خود بایستید و تا آخرین نفس برای حذف کردن سایر بازیکنان تلاش کنید. تمام این اتفاقات در زمینی رخ می‌دهند که نیمی از آن به شما و نیم دیگر به تیم مقابل تعلق دارد و هر کس صاحب سرزمین دیگری شود، برنده خواهد بود.

کار گروهی، کلید پیروزی در بازی Catalyst Black است و بهتر است این فکر که تنهایی از پس خودتان برمی‌آیید را کنار گذاشته و با نقشه‌های تیمی جلو بروید. علاوه بر بازیکنان دیگر، هیولاها هم در زمین بازی حضور دارند و برای زنده بیرون آمدن از این شرایط بهتر است که از هم‌گروهی‌ها فاصله نگیرید.

هر کاراکتر در بازی یک سلاح معمولی، یک سلاح سنگین و یک توانایی جادویی منحصر به فرد دارد که در جنگ به کمکش می‌آیند. تنوع کاراکترها در بازی چشم گیر است و احتمالا مدتی طول می‌کشد تا قلق بازی کردن با هر یک را یاد بگیرید و بتوانید استراتژی درست را طرح‌ریزی کنید.

در کنار کاراکترها، سلاح‌ها و توانایی‌های جادویی هم تنوع زیادی دارند و قابل شخصی‌سازی هستند بنابراین با چند بار آزمون و خطا و امتحان کردن ترکیب‌های مختلف می‌توانید قدرتمند‌ترین مجموعه را کنار هم بگذارید. اما جالب‌ترین آیتم‌های بازی، ماسک‌ها هستند زیرا به وسیله‌ی ماسک‌ها می‌توانید در بازی به هیولاهایی غول‌پیکر تبدیل شوید و دشمنانتان را غافل‌گیر کنید.

با نگاهی به کنترل‌ها و رابط کاربری بازی Catalyst Black، می‌توان با قاطعیت گفت که سادگی از هر ویژگی دیگری برجسته‌تر است. کنترل‌ها ساده و روان هستند و بازیکنان بعد از چند بازی اول به راحتی با آن‌ها کنار می‌آیند. رابط کاربری بازی هم از همین قاعده پیروی می‌کند و برای شروع یک مچ جدید و دعوت دوستان فقط با ضربه زدن روی بازی یا اسم بازیکنان و بدون انتظار کشیدن، به هدفتان می‌رسید.

با اینکه در بازی Catalyst Black هیچ نقص واضحی به چشم نمی‌خورد و در تمام جنبه‌ها چیزی برای ارائه دارد، اما طراحی بصری این بازی چیز دیگری است. چه حرف از طراحی محیط بازی، رنگ‌های زنده و جزئیات فراوانش باشد و چه وقتی که بخواهید انیمشن‌ها و کاراکترها را درنظر بگیرید؛ باید گفت که با یک اثر هنری روبرو هستیم.

نکته‌ی آخر هم این است که بازی برای دستگاه‌های متوسط و دستگاه‌هایی با محل ذخیره کمتر هم مناسب است و لزوما برای اجرای آن به یک موبایل جدید و قدرتمند نیاز ندارید. این بازی از کنترلر پشتیبانی می‌کند و به گفته‌ی سازندگانش، کراس پلتفرم خواهد بود. با تمام این حرف‌ها، بی‌شک بازی Catalyst Black ارزش امتحان کردن را دارد.

Catalyst Black‏

Catalyst Black‏

سازنده: Super Evil Megacorp‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 860/528 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی