ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بررسی شیائومی می ۱۱
تکنولوژی

شیائومی ۱۲ با حفره کوچکتر دوربین سلفی و نسبت نمایشگر به بدنه بالا از راه می‌رسد

شیائومی ۱۲ یا در هفته‌های پایانی ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ از راه می‌رسد، با این حال مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آن هستیم. حالا یکی از منابع چینی به نام «Digital Chat Station» گفته این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ آبان ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

شیائومی ۱۲ یا در هفته‌های پایانی ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ از راه می‌رسد، با این حال مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آن هستیم. حالا یکی از منابع چینی به نام «Digital Chat Station» گفته این گوشی هوشمند از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی بهره می‌برد و همچنین چینی‌ها در آن از حفره کوچکتری برای میزبانی دوربین سلفی استفاده می‌کنند.

شیائومی در سال‌های اخیر حاشیه‌های اطراف نمایشگر گوشی‌های هوشمند را کاهش داده تا نسبت نمایشگر به بدنه آن‌ها را افزایش دهد. یکی از موفق‌ترین محصولات در این استراتژی، سری میکس است.

حالا که طبق گزارش جدید، شیائومی می‌خواهد نسبت نمایشگر به بدنه نسل بعدی پرچمدارش را افزایش دهد، بنابراین باید منتظر حاشیه‌های کمتری باشیم. این احتمال وجود دارد که شیائومی ۱۲ نسبت به نسل کنونی‌اش حاشیه کمتری در بخش پایینی صفحه داشته باشد.

شیائومی ۱۲

این منبع همچنین از طراحی خمیده این دستگاه خبر داده و همچنین به کاهش ابعاد حفره نمایشگر نسبت به سری می ۱۱ اشاره کرده است. همین منبع در گذشته گفته بود که شیائومی در پرچمدار آینده‌اش از دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۰۰ واتی از راه برسد. باید به این موضوع اشاره کنیم که تمام اطلاعات شایعه هستند و شیائومی هنوز بطور رسمی اطلاعاتی درباره این سری منتشر نکرده است.

این احتمال وجود دارد که در هفته‌های پایانی ۲۰۲۱ و به فاصله کوتاهی پس از معرفی تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ شرکت کوالکام، شیائومی از پرچمدار جدیدش برای بازار چین رونمایی کند و اوایل سال ۲۰۲۲ شاهد معرفی‌اش برای بازار جهانی باشیم. در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره این گوشی و البته نسخه‌های دیگر این سری مانند شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 اولترا منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی