ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ معرفی پوکو M4 پرو 5G مشخص شد

پوکو M4 پرو 5G در تاریخ ۱۸ آبان ماه (۹ نوامبر) معرفی و تا پایان سال جاری وارد بازار می‌شود. شیائومی یک رویداد آنلاین برای معرفی گوشی جدید خود در نظر گرفته است. در پوستر ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۶ آبان ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

پوکو M4 پرو 5G در تاریخ ۱۸ آبان ماه (۹ نوامبر) معرفی و تا پایان سال جاری وارد بازار می‌شود. شیائومی یک رویداد آنلاین برای معرفی گوشی جدید خود در نظر گرفته است. در پوستر رسمی منتشر شده از این دستگاه کلمات «سرگرم کننده» و «قدرتمند» به چشم می‌خورد.

طبق شایعات قبلی مشخصات پوکو M4 پرو 5G مشابه ردمی نوت ۱۱ خواهد بود و شماره مدل این دو نیز شبیه یکدیگر بوده‌اند. البته که چندان جای تعجب نیست که این دو گوشی شبیه باشند زیرا گوشی پوکو M3 پرو که چند ماه پیش رونمایی شد، نسخه‌ای از گوشی ردمی نوت 10 5G بود که فقط طراحی دوربین در آن تغییر کرده بود. این گوشی هوشمند به چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده که از مودم ۵G بهره می‌برد. این دستگاه به نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده و رفرش ریت ۹۰ هرتز دارد. در پنل پشتی پوکو M3 پرو دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که توسط دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق همراهی می‌شود. دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است که از قابلیت آنلاک دستگاه با چهره هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی پوکو M4 پرو ۵G مجهز به تراشه MT6833P است که احتمالا چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰ خواهد بود. با این حال برخی گزارش‌ها نشان از پردازنده دیمنسیتی ۷۰۰ دارند. علاوه بر این، دستگاه جدید شیائومی از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد که احتمالا با پیکربندی‌های مختلف روانه بازار می‌شود. رابط کاربری این گوشی اندروید ۱۱ و MIUI سفارشی خواهد بود مه خود پوکو آن را POCO Launcher می‌نامد. همچنین طبق اطلاعات قبلی پشتیبانی از شارژ ۳۳ واتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. پوکو چند ماه پیش از گوشی پوکو M3 پرو رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی