ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

رشد ۲۵ درصدی درآمد بخش موبایل سونی در فصل دوم سال مالی ۲۰۲۱

درآمد بخش موبایل سونی در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۱ به رقمی بالغ بر ۸۷۲.۶ میلیون دلار رسیده که نسبت به درآمد ۶۹۶.۸ میلیون دلاری مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۲۵ درصدی را تجربه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

درآمد بخش موبایل سونی در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۱ به رقمی بالغ بر ۸۷۲.۶ میلیون دلار رسیده که نسبت به درآمد ۶۹۶.۸ میلیون دلاری مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۲۵ درصدی را تجربه می‌‌‌کند.

گزارش درآمد سونی برای سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۱ که در تاریخ ۳۰ سپتامبر به پایان می‌رسد از افزایش قابل توجه درآمد شرکت در بخش ارتباطات سیار شامل موبایل و خدمات مرتبط با اینترنت خبر می‌دهد.

بخش موبایل سونی حدود ۸۷۲.۶ میلیون دلار در سه ماهه دوم سال ملی ۲۰۲۱ درآمد داشته است که در مقایسه با میزان ۶۹۶.۸ میلیون دلار اعلام شده در زمان مشابه از سال گذشته ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است. سونی در گزارش خود اشاره می‌کند که افزایش این بخش به دلیل «افزایش فروش محصولات» به وجود آمده است.

سونی

بخش موسیقی و فیلم سونی نیز شاهد افزایش درآمد بوده است. درآمد بخش موسیقی با افزایش ۲۹.۴ درصدی از حدود ۳.۵ میلیارد دلار در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۰ به حدود ۴.۶ میلیارد دلار در سال جاری رسیده است. درآمد بخش فیلم و تلویزیون سونی که در چند وقت گذشته رونق بسیار زیادی پیدا کرده نیز با رشد ۲۸.۹ درصدی از حدود ۳.۲ میلیارد دلار در سال گذشته به حدود ۴.۱ میلیارد دلار در سه ماهه مشابه از سال ۲۰۲۱ رسیده است.

سونی در چند سال گذشته استراتژی‌های کسب و کار موبایل خود را تغییر داده است و اکنون تاکید بیشتری روی عرضه گوشی‌های ممتاز میان رده و پرچمدار دارد. جدیدترین گوشی عرضه شده توسط این کمپانی ژاپنی «سونی اکسپریا Pro-I» نام دارد و به نظر می‌رسد سونی با پیشرفت در بخش عکاسی گوشی‌ها خود قصد بازگشت به صنعت و بازار موبایل را دارد.

ژاپنی‌ها در این محصول خود از سنسور ۱ اینچی برای دوربین اصلی استفاده کرده‌اند؛ که با این وجود، با سنسور بسیار بزرگی نسبت به اکثر گوشی‌های هوشمند روبه‌رو هستیم. وجود سخت افزار پرقدرتی مانند اسنپدراگون ۸۸۸ نیز باعث شده تا این گوشی از نظر پردازش عکاسی به یکی از نمونه‌های بسیار قابل توجه بازار موبایل تبدیل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی