ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واردات شیائومی
تکنولوژی

فروش گوشی‌های سری ردمی نوت شیائومی از مرز ۲۴۰ میلیون دستگاه عبور کرد

خردادماه امسال میزان فروش سری ردمی نوت شیائومی از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه گذشت و اکنون با گذشت حدود ۵ ماه آمار فروش این سری با رشد ۴۰ میلیونی، رکورد جدید ۲۴۰ میلیونی را ثبت ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

خردادماه امسال میزان فروش سری ردمی نوت شیائومی از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه گذشت و اکنون با گذشت حدود ۵ ماه آمار فروش این سری با رشد ۴۰ میلیونی، رکورد جدید ۲۴۰ میلیونی را ثبت کرده است.

در جریان رویداد رونمایی شیائومی، مدیر برند این شرکت «لو ویینگ» اعلام کرد که تاکنون بیش از ۲۴۰ میلیون دستگاه سری ردمی نوت در بازارهای جهانی فروخته شده است.

در نوامبر سال گذشته این عدد ۱۴۰ میلیون و در اکتبر ۲۰۱۹ نیز حدودا ۱۰۰ میلیون دستگاه بود. بنابراین به طور متوسط موفق به فروش ۸ میلیون گوشی در ماه شده که رقم قابل توجهی برای این خانواده و شرکت شیائومی خواهد بود. غول چینی تصمیم دارد که طی هر سال دو گوشی از خانواده ردمی معرفی کند که سری اول با بهبود در عملکرد همراه خواهد بود و سری دوم بهبود در طراحی و ظاهر گوشی را به ارمغان می‌آورد. دستگاه‌های این خانواده در حدود قیمتی ۳۴۰ دلار است.

مدیر بخش بین‌المللی شیائومی لو ویینگ گسترش جهانی برند ردمی توسط خرده فروشی‌ها در حال رشد است و تا پایان این ماه تعداد خرده فروشی‌های شیائومی در سراسر جهان به ۱۰ هزار فروشگاه خواهد رسید. فروشگاه شماره ده هزار در بندرگاه شنزن تاسیس شده است. شیائومی تصمیم دارد پوشش ۸۰ درصدی در شهرستان‌های چین ایجاد کند، اما در حال حاضر برخی شهرها از جمله جیانگ‌سو، آنهویی، ژجیانگ و هنان به طور صد در صدی پوشش داده شده‌اند.

شرکت شیائومی به تازگی از سری خانواده ردمی نوت ۱۱ که از سه عضو ردمی نوت۱۱، ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس بهره می‌برد، رونمایی کرد. ردمی نوت ۱۱ از نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و وضوح +FHD بهره می‌برد که روزنه مخصوص دوربین سلفی نیز در بالای آن دیده می‌شود. ماژول دوربین این گوشی از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۸ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی