ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات و تاریخ رونمایی اوپو Reno 7 مشخص شد

اوپو سری جدید Reno 7 را در آذرماه (ماه نوامبر) در چین رونمایی می‌کند که شامل سه نسخه اوپو Reno7 SE ، اوپو Reno7 و اوپو Reno7 پرو می شود. یک منبع چینی مشخصات این ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۷ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

اوپو سری جدید Reno 7 را در آذرماه (ماه نوامبر) در چین رونمایی می‌کند که شامل سه نسخه اوپو Reno7 SE ، اوپو Reno7 و اوپو Reno7 پرو می شود. یک منبع چینی مشخصات این سری را پیش از رونمایی فاش کرده است.

اوپو Reno7 SE از یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که نرخ تازه سازی آن روی ۹۰ هرتز تنظیم شده است. قدرت بخش این گوشی تراشه دیمنسیتی ۹۲۰ است که ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی آن را همراهی می‌کنند. حافظه این گوشی از نوع UFS 2.2 است و یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۵ واتی برای آن در نظر گرفته شده است. در پنل پشتی شاهد یک دوربین سه گانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی «OmniVision OV64B» هستیم که لنز ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 و ۲ مگاپیکسلی پرتره در کنار آن قرار دارند.

گوشی اوپو Reno7 به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد با رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز است که تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ در کنار ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 وظایف پردازشی را بر عهده دارند. ظرفیت باتری در این مدل ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ ۶۵ واتی نیز وجود دارد. برای عکاسی سلفی یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین پشتی سه‌گانه با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید و همین طور ۲ مگاپیکسلی پرتره نیز وجود دارد.

در نهایت گوشی اوپو Reno7 پرو با نمایشگر اولد ۶.۵ اینچی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دیده می‌شود. تراشه این مدل اسنپدراگون ۸۸۸ است که ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برای آن وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی