ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی خریداران گوشی‌های سری پیکسل ۶ از مشکلات نمایشگر آن‌ها خبر می‌دهند

زمانی که در مورد کنترل کیفیت سخت افزار صحبت کنیم، گوگل عملکرد چندان درخشانی ندارد. گوشی‌های پیکسل در نسل‌های قبلی مشکلاتی داشتند و ظاهرا سری پیکسل ۶ نیز از این قاعده مستثنی نیست. خریداران اولیه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۸ آبان ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

زمانی که در مورد کنترل کیفیت سخت افزار صحبت کنیم، گوگل عملکرد چندان درخشانی ندارد. گوشی‌های پیکسل در نسل‌های قبلی مشکلاتی داشتند و ظاهرا سری پیکسل ۶ نیز از این قاعده مستثنی نیست. خریداران اولیه این گوشی‌های هوشمند از مشکلات مربوط به نمایشگر این دستگاه‌ها شکایت می‌کنند.

یکی از مشکلات گزارش شده از پیکسل ۶ پرو که توجه همه را به خود جلب کرده، در هنگام خاموش کردن دستگاه اتفاق می‌افتد. ظاهرا طبق گزارش یکی از کاربران ردیت، فشار دادن دکمه پاور گوشی باعث می‌شود چندین خط روی نمایشگر دستگاه ظاهر شوند.

پیکسل ۶

از مشکلات دیگری که توسط کاربران گزارش شده می‌توان به رنگ سبز نمایشگر پیکسل ۶ اشاره کرد. البته این مشکل در پنل‌های اولد بسیار زیاد دیده شده و کاربران برندهای دیگر هم آن را تجربه کرده‌اند. همچنین این مشکل در گذشته برای گوشی‌های پیکسل ۴ XL و پیکسل 5a نیز گزارش شده بود.

پیکسل ۶

با این وجود، شاید عجیب‌ترین مشکل پیکسل ۶ پرو به وجود دو روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای نمایشگر مربوط باشد که روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. در توییت منتشر شده توسط مالک این گوشی، عنوان شده که او در ابتدا تصور می‌کرده نمایشگر دستگاه پیکسل‌ها را به صورت سوخته نشان می‌دهد، اما در نهایت متوجه شد که گوگل در این دستگاه دوبار از روزنه مخصوص بالای نمایشگر استفاده کرده است. البته نمایندگی‌های گوگل گوشی این کاربر را در نهایت تعویض کرده‌اند.

از زمان عرضه گوشی‌های پیکسل ۶ گوگل در بازار تنها چندین روز می‌گذرد و ارائه این گزارش‌ها توسط اولین خریداران کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسد. البته نمی‌توان به صورت دقیق مشخص کرد که مشکلات اعلام شده تا چه اندازه بین کاربران رایج هستند. با این وجود مشکلات گزارش شده برای دو گوشی ۶۰۰ و ۹۰۰ دلاری قابل توجه هستند و باید دید گوگل در آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی