ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ممنوعیت واردات 9 مدل دیگر از گوشی‌های شیائومی لغو خواهد شد؛ 10 مدل دیگر در انتظار آپدیت

بنابر اعلام انجمن واردکنندگان موبایل، 9 مدل دیگر از گوشی‌های شیائومی آپدیت نرم‌افزاری را دریافت کرده و امکان برقراری تماس‌های اضطراری ایران در این گوشی‌ها میسر شده است. از همین روی به زودی ممنوعیت واردات ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۵

بنابر اعلام انجمن واردکنندگان موبایل، 9 مدل دیگر از گوشی‌های شیائومی آپدیت نرم‌افزاری را دریافت کرده و امکان برقراری تماس‌های اضطراری ایران در این گوشی‌ها میسر شده است. از همین روی به زودی ممنوعیت واردات این مدل‌ها برداشته خواهد شد.

اواخر تیرماه امسال انجمن واردکنندگان موبایل از ممنوعیت واردات تعدادی از گوشی موبایل از برندهای شیائومی و برخی برندهای دیگر به دلیل عدم اتصال به شماره‌های اضطراری کشور خبر داد. عدم امکان برقراری تماس با شماره‌های اضطراری به شکل مستقیم یا بدون سیم کارت در این مدل از گوشی‌ها باعث شده بود تا نیروی انتظامی و ستاد مدیریت بحران کشور از رگولاتوری بخواهند تا اجازه ورود و ترخیص این گوشی‌ها را صادر نکند.

در پی این ماجرا با رایزنی‌های انجام شده با شرکت شیائومی، اواسط مهرماه به روزرسانی نرم‌افزاری برای 7 مدل از گوشی‌های این برند صادر و امکان برقراری تماس‌های اضطراری با این گوشی‌ها فراهم شد. حال انجمن واردکنندگان موبایل از ارائه آپدیت برای 9 مدل دیگر از گوشی‌های شیائومی خبر داده است.

ردمی نوت 9s، می 11 لایت، ردمی نوت 10 پرو، پوکو f3، پوکو x3 و x3 nfc، ردمی 9، ردمی نوت 8T و می 10T لایت گوشی‌هایی هستند که آپدیت جدید نرم‌افزاری را دریافت و امکان برقراری تماس با شماره‌های اضطراری در دو حالت با و بدون سیم‌کارت با این گوشی‌ها وجود دارد.

مدل‌های ردمی نوت 8، پوکو M3 پرو، ردمی نوت 10، پوکو X3 (مدل GT) ، می 11i، ردمی 9A و ردمی نوت 10 (5G) مدل‌هایی هستند که پیش از این، بروزرسانی نرم افزاری را دریافت کرده و مشکل عدم امکان تماس با شماره‌های اضطراری در آن‌ها حل شده بود.

گوشی‌هایی که در انتظار آپدیت نرم‌افزاری هستند

پیگیری‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که به زودی سایر مدل‌های شیائومی نظیر ردمی نوت 8، پوکو m3 و… نیز با دریافت این بروزرسانی، مشکلشان حل شده و احتمالا ممنوعیت واردات‌شان برداشته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی