ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

مهندس سابق اسپیس ایکس: ایلان ماسک انتظارات زیادی از کارمندان دارد

«هانس کونیگسمن»، هفتمین فرد استخدام شده در اسپیس ایکس که سابقه فعالیتش در این شرکت به ۱۹ سال قبل باز می‌گردد، می‌گوید ایلان ماسک در کار انتظارات زیادی دارد ولی او به این انتظارات به ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

«هانس کونیگسمن»، هفتمین فرد استخدام شده در اسپیس ایکس که سابقه فعالیتش در این شرکت به ۱۹ سال قبل باز می‌گردد، می‌گوید ایلان ماسک در کار انتظارات زیادی دارد ولی او به این انتظارات به چشم چالش نگاه می‌کند.

وی در مصاحبه‌ای مطبوعاتی با اشاره به تجارب خوب همکاری نزدیک با ایلان ماسک به این نکته اشاره می‌کند که مدیرعامل اسپیس ایکس در ابتدا اطلاعات زیادی درمورد موشک نداشته است ولی در طول زمان چیزهای زیادی یاد گرفته است. هانس کونیگسمن در سال ۲۰۰۲ یعنی ۱۹ سال قبل، هفتمین فردی بود که در اسپیس ایکس استخدام شد و در تمامی این سال‌ها در آن شرکت مشغول فعالیت بوده است.

وی معتقد است ایلان ماسک انتظارات زیادی از نیروهای استخدامی شرکت دارد ولی تمامی این انتظارها می‌تواند شبیه به چالشی برای نیروهای کار باشد و به رشد آنها کمک کند.

کونیگسمن می‌گوید ایلان ماسک دیدگاه‌های منحصر به فردی در مورد فیزیک ارائه می‌کند، هرچند در ابتدا اطلاعات بسیار کمی در مورد موشک داشته است. این نیروی باسابقه اخیرا پس از اسپیس ایکس بازنشسته شده ولی به این موضوع تاکید می‌کند که از کار با ایلان ماسک در طی این سال‌ها لذت برده است.

مهندس هوافضای آلمانی که معاون سابق اسپیس ایکس نیز بوده است،‌ اوایل ماه اکتبر پس از 19 سال حضور در این شرکت بازنشسته شد و در ماه فوریه اعلام کرد قصد دارد رسما به فعالیت خود در شرکت پایان دهد.

وی در طول مدت حضورش در اسپیس ایکس، چندین ماموریت و پرتاب را برعهده داشته است. او چند سال در سرویس اینترنت ماهواره‌ای این شرکت موسوم به استارلینک نیز فعالیت کرده و همچنین در اولین ماموریت غیرنظامی این شرکت به فضا یعنی  Inspiration4 نیز حضور داشته است.

همان‌طور که گفته شد وی در سال ۲۰۰۲ یعنی همان سالی که اسپیس ایکس تاسیس شد، در این شرکت استخدام شد. ایلان ماسک برای استخدام وی به خانه هانس کونیگسمن می‌رود‌، زیرا در آن مقطع زمانی اسپیس ایکس دفتری نداشت و روزهای اول تاسیس شرکت‌، آنها در اتاق کنفرانس هتل یکدیگر را ملاقات می‌کردند. اکنون سال‌ها از آن زمان گذشته و این مهندس با سابقه از تجربه‌های تلخ و شیرین خود می‌گوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی