ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی شیائومی Munch در کدهای منبع MIUI رویت شد

شیائومی در حال آماده‌سازی گوشی‌های هوشمند جدیدی است و گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی از آن جمله هستند. به تازگی یک دستگاه ناشناخته با نام رمز Munch در کدهای منبع MIUI مشاهده شده است. طبق گفته‌های ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

شیائومی در حال آماده‌سازی گوشی‌های هوشمند جدیدی است و گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی از آن جمله هستند. به تازگی یک دستگاه ناشناخته با نام رمز Munch در کدهای منبع MIUI مشاهده شده است. طبق گفته‌های «Xiaomiui»، این گوشی با کد مذکور و شماره مدل L11R در کد MIUI ظاهر شده است.

این گوشی هوشمند از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. گفته شده حسگر اثر انگشت نیز در لبه کناری گوشی وجود دارد. هنوز مشخص نیست پنل نمایشگر از چه نوعی خواهد بود، اما برخی آن را LCD می‌دانند. البته شیائومی به تازگی اکثر محصولات خود را به نمایشگر اولد مجهز می‌کند و این موضوع کمی تردید ایجاد می‌کند.

تراشه مورد استفاده در این گوشی کوالکام و SM8250 است که به اسنپدراگون ۸۷۰ اشاره دارد. اسنپدراگون ۸۷۰ خود نسخه بهبودیافته اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است و باید دید این شیائومی از چه پیکربندی در آن بهره می‌برد. ظاهرا این گوشی با دوربین سه‌گانه معرفی می‌شود. لنز اصلی عریض در کنار لنز اولترا واید و دوربین ماکرو سنسورهای استفاده شده برای عکاسی هستند.

به گفته همین منبع فناوری، گوشی شیائومی Munch می‌تواند ردمی 50S در بازار چین و شیائومی 12T در بازارهای بین‌المللی باشد. با این حال فعلا نمی‌توان به اطلاعات فوق اتکا کرد و قطعا هرچه به زمان رونمایی از این گوشی نزدیک‌تر شویم، اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز می‌کند.

شیائومی فعالیت زیادی در بخش گوشی‌های میان‌رده بازار دارد و رقابت شدیدی با سامسونگ و شرکت‌های هموطن خود دارد. بعد از تحریم‌ هواوی، شیائومی به یکی از بازیگران اصلی بازار گوشی‌های هوشمند در دنیا تبدیل شده و چندی پیش نیز فروش گوشی‌های ردمی نوت از مرز ۲۴۰ میلیون دستگاه عبور کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی