ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر واقعی قاب عقب و کاور باتری گلکسی S21 FE در ۵ رنگ فاش شد

پیش‌تر در گزارشی اعلام شده بود که گلکسی S21 FE احتمالا در نمایشگاه CES 2022 در ماه ژانویه سال آینده معرفی می‌شود. حالا یک منبع معتبر تصاویری از قاب عقب و کاور باتری این گوشی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

پیش‌تر در گزارشی اعلام شده بود که گلکسی S21 FE احتمالا در نمایشگاه CES 2022 در ماه ژانویه سال آینده معرفی می‌شود. حالا یک منبع معتبر تصاویری از قاب عقب و کاور باتری این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته که بررسی آن‌ها خالی از لطف نیست.

منبع معتبری به نام Roland Quandt ساعاتی پیش اعلام کرد که یک تامین‌کننده بریتانیایی تصویری از قاب عقب و کاور باتری گلکسی S21 FE را ثبت کرده است. او به فاصله کوتاهی تصویر سایر رنگ‌های همان عکس را این بار بدون واترمارک به اشتراک گذاشت.

با این حساب، موبایل سامسونگ حداقل در ۵ رنگ از راه می‌رسد که شامل مشکی، سفید، خاکستری، زیتونی و بنفش است. این گوشی در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای دارد که سنسورهایش مثل سایر اعضای خانواده گلکسی S21 چینش عمودی دارند و در سمت راستشان فلش LED قرار گرفته است.

گلکسی S21 FE احتمالا بسیاری از مشخصات فنی خود را از سری S21 وام می‌گیرد. انتظار داریم این دستگاه از یک پنل امولد ۶.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این گوشی را با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 4.0 ببینیم. این گوشی احتمالا انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. افزون بر این، گفته شده که S21 FE از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۷.۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند

قلب تپنده گوشی سامسونگ اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ خواهد بود. این دستگاه احتمالا با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 روانه بازار می‌شود. در بخش دوربین احتمالا باید منتظر دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی باشیم. در بخش سلفی هم احتمالا یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی وظیفه تصویربرداری از کاربر را برعهده می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی