ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به رنگ‌های جدید هوم‌پاد مینی [تماشا کنید]

اپل چند هفته پیش در رویداد Unleashed از رنگ‌های جدید هوم‌پاد مینی رونمایی کرد و کاربران در برخی کشورها می‌توانند این اسپیکر هوشمند را در رنگ‌های زرد، آبی و نارنجی سفارش دهند. حالا شاهد انتشار ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

اپل چند هفته پیش در رویداد Unleashed از رنگ‌های جدید هوم‌پاد مینی رونمایی کرد و کاربران در برخی کشورها می‌توانند این اسپیکر هوشمند را در رنگ‌های زرد، آبی و نارنجی سفارش دهند. حالا شاهد انتشار ویدیوهای جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به رنگ‌های جدید هستیم.

هوم‌پاد مینی برخلاف نسخه اصلی‌اش ظاهرا عملکرد مناسبی در بازار دارد و به همین دلیل اپل می‌خواهد با رنگ‌های جدید، همچنان افراد را به خرید آن ترغیب کند. یک یوتیوبر به نام «برایان تانگ» ویدیویی از جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به تمام رنگ‌های جدید این اسپیکر هوشمند کوچک منتشر کرده است.

طبق این ویدیو، کابل مورد استفاده در رنگ‌های جدید این اسپیکر هوشمند هم‌رنگ بدنه هستند، موضوعی که در گذشته در آی‌مک ۲۴ اینچی M1 شاهدش بودیم. در حال حاضر اپل کابل‌های رنگی را به صورت جداگانه نمی‌فروشد، بنابراین ارزان‌ترین روش کنونی برای دسترسی به آن‌ها، خرید هوم‌پاد مینی است.

مشخصات هوم‌پاد جدید تفاوتی با گذشته ندارد و تنها با رنگ‌های جدید روبه‌رو هستیم. بنابراین این اسپیکر هوشمند همچنان طراحی دوار دارد که روی آن پارچه قرار گرفته است. به گفته اپل، این محصول کیفیت صوتی بالا و ویژگی‌های هوشمندانه یک دستیار صوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هوم‌پاد مینی صدا را به صورت ۳۶۰ درجه پخش می‌کند و حاوی تراشه اپل S5 است. این محصول همچنین از ایرپلی ۲ پشتیبانی می‌کند تا امکان اتصال چندین اسپیکر به یکدیگر فراهم شود. زمانی که دو هوم‌پاد مینی به یکدیگر نزدیک شوند، به صورت خودکار بهم متصل شده و صدای استریو پخش می‌کنند.

اپل به تازگی نرم افزار این اسپیکر هوشمند را بروزرسانی کرده تا کاربران از کیفیت صدای بی‌اتلاف (Lossless) لذت ببرند و امکان جفت کردن آن با اپل تی‌وی 4K هم فراهم شود. قیمت این مدل هوم‌پاد برابر ۹۹ دلار است و با پشتیبانی از دستیار سیری، دستورات صوتی مختلفی را انجام می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی