ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتورهای تلفن همراه کشور افزایش یافت

جدیدترین گزارش آماری ارائه شده توسط رگولاتوری از رشد سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتورهای تلفن همراه کشور در سال 1400 حکایت دارد. براساس آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سهم اپراتورهای ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۵

جدیدترین گزارش آماری ارائه شده توسط رگولاتوری از رشد سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتورهای تلفن همراه کشور در سال 1400 حکایت دارد.

براساس آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سهم اپراتورهای موبایل تا پایان شهریور ماه امسال، در سه ماهه دوم سال سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی موبایل به 3.9 درصد رسیده است.

مقایسه گزارش اخیر رگولاتوری در حوزه ارتباطات تا پایان سه ماهه دوم سال 1400، با گزارش قبلی این نهاد که تغییرات میزان مشترکین تا پایان سه ماهه نخست سال 1400 را ارائه کرده، نشان می‌دهد رایتل با اقبال مناسبی از سوی جامعه روبرو شده، به نحوی که سهم بازار آن طی مدت مورد اشاره به میزان دو دهم درصد رشد داشته است که این میزان رشد در طی مدت اخیر بیشتر از سایر اپراتورهای ارتباطی کشور بوده است.

گزارش رگولاتوری

روند افزایش مشترکین رایتل از پاییز و زمستان 99 آغاز و تا نیمه سال جاری همچنان ادامه دارد. به طوری که سهم بازار رایتل در سه ماهه نخست سال، سه و هفت دهم درصد و در سه ماهه دوم این رقم به سه و نه دهم درصد تغییر کرد.

سهم بازار رایتل

ارائه سراسری طرح مکالمه درون شبکه رایگان، طرح‌های مناسبتی متنوع، سرعت و کیفیت اینترنت و بسته‌های مقرون به‌صرفه از جمله عواملی است که باعث شده مشترکان به این اپراتور روی خوش نشان داده و رایتل بتواند روند افزایش مشترکین خود را حفظ کنید.

رایتل در سال 1386 تاسیس شد و چهارمین اپراتور ارتباط تلفن همراه در کشور لقب گرفت. این اپراتور اولین ارائه دهنده سیم کارت نسل سوم در ایران است. توسعه‏ زندگی و کسب و کار دیجیتالی و متمایز در ارائه‏ خدمات ارتباطی، چشم‌انداز این مجموعه در افق 1401 است که باید دید می‌تواند تا سال آینده به آن دست یابد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی