ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کلاب‌هاوس با افزودن ۱۳ زبان جدید، به یک اپ چند زبانه تبدیل می‌شود

کلاب‌هاوس در جریان کنفرانس مطبوعاتی در هند از اضافه شدن ۱۳ زبان جدید در جدیدترین آپدیت برنامه خود خبر داد تا کاربران بیشتری در سراسر جهان بتوانند با زبان مادری از این اپلیکیشن استفاده کنند. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

کلاب‌هاوس در جریان کنفرانس مطبوعاتی در هند از اضافه شدن ۱۳ زبان جدید در جدیدترین آپدیت برنامه خود خبر داد تا کاربران بیشتری در سراسر جهان بتوانند با زبان مادری از این اپلیکیشن استفاده کنند.

براساس اعلام این شرکت، زبان‌های فرانسوی، آلمانی، هندی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کانارا، کره‌ای، مالایایی، پرتغالی برزیلی، اسپانیایی، تامیلی و تلوگویی به کلاب‌هاوس اضافه می‌شوند. جالب است که در بین زبان‌هایی که قرار است به کلاب‌هاوس اضافه شوند، خبری از چهار زبان مطرح جهان بین ۱۰ زبان محبوب دنیا یعنی چینی، عربی، بنگالی و روسی نیست.

میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از اپلیکیشن کلاب‌هاوس استفاده می‌کنند ولی زبان انگلیسی، زبان مادری آنها نیست و به زبان انگلیسی صحبت نمی‌کنند واگر این برنامه به زبان‌های دیگری عرضه شود، ترجیح می‌دهند از آن زبان‌ها استفاده کنند.

۱۳ زبان اضافه شده به کلاب هاوس، ابتدا در دسترس کاربران نسخه اندروید این برنامه قرار می‌گیرد. براساس آمار ارائه شده از طریق Statcounter، بیش از ۹۶ درصد از کاربران هندی موبایل، از اندروید استفاده می‌کنند و کاربران iOS با سهم بازار حدود ۳ درصد از این قافله عقب مانده‌اند.

این در حالی است که نسخه اندروید کلاب‌هاوس دیرتر از نسخه iOS عرضه شد و بسیاری از کاربران اندرویدی نمی‌توانستند از آن استفاده کنند. یکی از نمایندگان روابط عمومی کلاب هاوس می‌گوید:

«واقعا برای ما جالب است که کاربران در بسیاری از کشورها با زبان‌های مختلف،‌ گرد هم آمده‌اند و از برنامه‌ای به زبان انگلیسی استفاده می‌کنند.»

بی‌شک کلاب‌هاوس تلاش می‌کند تا بتواند توجه کاربران را به خود جلب کند و برای چنین موضوعی برنامه‌های متعددی را دنبال می‌کند که یکی از آنها همین اضافه شدن زبان‌های مختلف به اپلیکیشن آن است. با اضافه شدن 13 زبان جدید به کلاب هاوس، باید دید آیا کاربران زبان‌های دیگر در کنار زبان انگلیسی از آن استقبال خواهند کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی