ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تسلا مجوز استفاده از ایستگاه‌های سوپرشارژر را برای تمامی خودروسازان صادر کرد

تسلا برای اولین بار در هلند 10 ایستگاه شارژ سریع موسوم به سوپرشارژر را در اختیار دیگر خودروهای برقی قرار می‌دهد. مشتریان باید با دانلود اپ مخصوص تسلا اطلاعات خودرو و مشخصات آن را در ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

تسلا برای اولین بار در هلند 10 ایستگاه شارژ سریع موسوم به سوپرشارژر را در اختیار دیگر خودروهای برقی قرار می‌دهد.

مشتریان باید با دانلود اپ مخصوص تسلا اطلاعات خودرو و مشخصات آن را در اختیار تسلا قرار دهند و پس از آن با مشخص کردن روش پرداخت و میزان بهای شارژ به این ایستگاه‌ها دسترسی پیدا کنند.

هزینه و روش شارژ خودروهای دیگر تولید کنندگان متفاوت از محصولات خود تسلا خواهد بود اما در نهایت امکان استفاده از سیستم شارژ سریع تسلا می ‌واند کمک بزرگی به کل صنعت باشد.

در حال حاضر تنها خودروهای برقی با شارژر استاندارد CCS امکان استفاده از سوپرشارژرهای تسلا را دارند و در آینده نزدیک با ارائه یک آداپتور اضافی دیگر خودروهای برقی نیز امکان استفاده از سوپرشارژرهای تسلا را خواهند داشت.

tesla-superchargers

ایلان ماسک مدت های طولانی به دنبال ارائه شبکه شارژ اختصاصی تسلا به دیگر شرکت ها است تا بتواند کنترل زیر ساخت وسایل نقلیه برقی را در جای جای دنیا در اختیار بگیرد.

در حال حاضر تسلا شبکه سوپرشارژر بیش از 25000 جایگاه شارژ دارد و در نوع خود بزرگ ترین در جهان است.

در نتیجه استفاده گسترده‌تر از شبکه سوپرشارژر، هزینه‌ها به شکل سرسام آوری کاهش پیدا خواهد کرد و در نتیجه منجر به بهبود وضعیت و شرایط صنعت خواهد شد.

تسلا برنامه های همه جانبه در زمینه ارتقا و عملکرد صنعت خودرو دارد و در این راه به دنبال افزایش سرعت شارژ، بهبود ابزاری برنامه ریزی، گستردگی ظرفیت شبکه و قیمت گذاری پویا است.

با گذشت 13 سال از آغاز عرضه محصولات شرکت تسلا به نظر می‌رسد که این شرکت در حال تبدیل شدن به یک ابر شرکت چند بعدی است که تمامی خدمات و نیازهای حمل و نقل را مرتفع می‌سازد و این مسئله به خوبی در ارزش سهام و عظمت این شرکت تازه تاسیس و نوپا مشاهده می‌شود. در حال حاضر ارزش بازار سهام شرکت تسلا بیش از تمامی شرکت های خودروسازی در سرتاسر جهان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی