ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گوشی گلکسی A13 را به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌کند

سامسونگ گوشی‌های پایین‌رده زیادی در بازار دارد، اما برای اینکه بتواند همچنان با شرکت‌های قدرتمندی مانند شیائومی رقابت کند، باید به سراغ مشخصات فنی بهتری برود. در همین راستا به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

سامسونگ گوشی‌های پایین‌رده زیادی در بازار دارد، اما برای اینکه بتواند همچنان با شرکت‌های قدرتمندی مانند شیائومی رقابت کند، باید به سراغ مشخصات فنی بهتری برود. در همین راستا به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند در گلکسی A13 از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کنند.

سامسونگ با معرفی نسل‌های جدید گلکسی A، بخش‌های مختلفی از آن‌ها را بهبود می‌دهد. حالا طبق جدیدترین گزارش، به نظر می‌رسد این کمپانی می‌خواهد گوشی جایگزین گلکسی A12 را با بهبود در بخش دوربین معرفی و روانه بازار کند.

گزارشی از کره جنوبی می‌گوید سامسونگ از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در گلکسی A13 استفاده می‌کند. این دستگاه دوربین چهارگانه خواهد داشت و از دوربین‌های ۵ مگاپیکسلی اولترا واید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

طبق این گزارش، تنها رزولوشن سنسور دوربین اصلی تغییر می‌کند و از ۴۸ مگاپیکسل در گلکسی A12 به ۵۰ مگاپیکسل افزایش می‌یابد.

این اولین باری نیست که شاهد انتشار گزارش درباره این گوشی پایین‌رده و اقتصادی هستیم. چند روز پیش گزارشی برخی مشخصات این دستگاه را افشا کرد. انتظار می‌رود سامسونگ این گوشی را به چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ با مودم 5G استفاده کند و در آن از نمایشگر ۶.۵ اینچی TFT با رزولوشن اچ‌دی پلاس استفاده کند. هنوز اطلاعی از قیمت این دستگاه نداریم.

گلکسی A13

سامسونگ سال گذشته میلادی در ماه نوامبر از گلکسی A12 رونمایی کرد و در ژانویه ۲۰۲۱ آن را در اختیار خریداران قرار داد. بنابراین این احتمال وجود دارد که کره‌ای‌ها در روزهای آینده از نسل جدیدش رونمایی کنند و اوایل سال ۲۰۲۲ آن را در اختیار خریداران قرار دهند.

گلکسی A12 به تراشه ۱۲ نانومتری هلیو P35 مجهز شده و در نسخه‌های مختلف با ۲/۳/۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. این دستگاه نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS IPS با رزولوشن اچ‌دی پلاس دارد و همچنین دوربین اصلی‌اش می‌تواند ویدیوهای 1080p ضبط کند.

از سایر مشخصات گلکسی A12 می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی