ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعدی گوشی‌های تاشو هواوی ممکن است اوایل سال آینده میلادی عرضه شود

هواوی ظاهرا روی موبایل تاشو جدیدی با نام احتمالی «میت V» کار می‌کند که انتظار می‌رود اوایل سال آینده میلادی با چیپست اختصاصی کایرین ۹۰۰۰ و پشتیبانی از شبکه 4G از راه برسد. هواوی تاکنون ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

هواوی ظاهرا روی موبایل تاشو جدیدی با نام احتمالی «میت V» کار می‌کند که انتظار می‌رود اوایل سال آینده میلادی با چیپست اختصاصی کایرین ۹۰۰۰ و پشتیبانی از شبکه 4G از راه برسد.

هواوی تاکنون چندین گوشی تاشو از جمله میت X، میت Xs و میت X2 را روانه بازار کرده است. اکنون طبق گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد غول فناوری چین در حال آماده‌سازی گوشی تاشو جدید خود برای عرضه به بازار است.

انتظار می‌رود که شرکت چینی از گوشی تاشو جدید خود به زودی رونمایی کند و گزارش جدیدی از Digital Chat Station ادعا می‌کند که هواوی از بازه زمانی معمول خود برای عرضه گوشی‌های تاشو سری میت X پیروی خواهد کرد. بنابراین، نسل بعدی گوشی تاشو هواوی در ماه فوریه سال آینده (بهمن - اسفند) به بازار عرضه خواهد شد. از طرفی دیگر عرضه گوشی‌های پرچمدار سری میت ۵۰ نیز قبلا با تاخیر مواجه شده‌اند، که احتمالا به همراه یکدیگر معرفی می‌شوند.

هواوی

در ادامه گزارش آمده است که هواوی در حال تست فناوری سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و نمایشگر OLED برای نسل بعدی گوشی تاشو خود است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی از فناوری POL-LESS OLED بهره ببرد که توسط سامسونگ دیسپلی توسعه داده شده است و می‌تواند روشنایی نمایشگر را تا بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش دهد.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، هواوی در حال کار روی گوشی تاشو دیگری است که با طراحی شبیه به گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود هواوی میت V که نام آن هنوز تایید نشده است، تا پایان سال جاری عرضه شود و با دستگاه‌ها تاشو دیگری از بازار مانند سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ رقابت خواهد کرد.

علاوه بر هواوی، تولیدکنندگان چینی دیگری نیز در حال کار روی گوشی‌های تاشو خود هستند که شایعه شده است که اوپو و ویوو دستگاه‌های خود را در سال جاری روانه بازار خواهند کرد. همچنین انتظار می‌رود شیائومی که تاکنون اولین گوشی تاشو خود را معرفی و عرضه کرده است، از مدل جدیدی رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی