ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 21 FE
موبایل

ویدیویی از ماکت منتسب به گلکسی S21 فن ادیشن سامسونگ [تماشا کنید]

به‌تازگی ویدیوی جدیدی از ماکت منتسب به گلکسی S21 فن ادیشن منتشر شده که چیدمان دوربین‌های این موبایل را به همراه طراحی پنل پشتی آن نشان می‌دهد. به‌تازگی در گزارش جدیدی از وب‌سایت «LetsGoDigital» مربوط ...

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

به‌تازگی ویدیوی جدیدی از ماکت منتسب به گلکسی S21 فن ادیشن منتشر شده که چیدمان دوربین‌های این موبایل را به همراه طراحی پنل پشتی آن نشان می‌دهد.

به‌تازگی در گزارش جدیدی از وب‌سایت «LetsGoDigital» مربوط به وبلاگ «Concept Creator» ویدیویی از موبایل فن ادیشن گلکسی S21 منتشر شده است. «جرمین اسمیت» (Jermain Smit) از وبلاگ مذکور در ویدیو موبایل سامسونگ را نمایش می‌دهد که از فریم گلکسی S10 استفاده کرده است. البته لازم به توضیح است این ویدیو با هدف نمایش پنل پشتی این موبایل منتشر نشده و هدف از انتشار آن، نمایش میزان بزرگی دستگاه بوده است.

از سوی دیگر طراحی گلکسی S21 فن ادیشن هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده و هنوز هیچ نمونه فیزیکی از این گوشی ارائه نشده است. البته مدل گرافیکی نمایش‌داده‌ شده در این ویدیو بر اساس مدلی که قبلاً با کمک نرم‌افزار طراحی شده، ارائه شده است. پنل پشتی گلکسی S21 فن ادیشن مجهز به ماژول دوربین گوشی‌های گلکسی S21 با همان چیدمان است لازم به توضیح است که این بخش در گلکسی S21 فن ادیشن از پلاستیک تهیه شده است.

در ضمن اسمیت در این ویدیو خاطرنشان کرده به‌زودی مشخصات دوربین اصلی و لنزهای تله‌فوتوی این گوشی را دریافت خواهد کرد؛ بنابراین او می‌تواند در آینده وجود یا عدم وجود لرزش‌گیر اپتیکال در گوشی جدید سامسونگ تأیید یا رد کند.

گلکسی اس 21 FE

قرار بود گلکسی S21 فن ادیشن مدتی قبل معرفی شود، اما سامسونگ معرفی و عرضه آن را به زمان دیگری موکول کرد و احتمالاً دلیل این تصمیم سامسونگ وجود محدودیت در زنجیره تأمین بوده است. جدیدترین شایعات حاکی از آن هستند که این گوشی احتمالاً در رویداد CES 2022 در لاس‌وگاس که از تاریخ ۵ تا ۸ ژانویه مصادف با ۱۶ تا ۱۹ دی‌ماه برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود.

از مشخصات شاخص غیررسمی گلکسی اس 21 می‌توان برخورداری آن از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، اسنپدراگون ۸۹۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ (بسته به بازاری که در آن عرضه می‌شود) و نمایشگر امولد ۶.۴ اینچی ۱۲۰ هرتزی با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. طبق اطلاعات منتشرشده این گوشی در چهار رنگ بنفش، صورتی، سفید و خاکستری عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی