ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترکیب رنگ سری گلکسی S22 پیش از موعد رونمایی فاش شد

سامسونگ روی توسعه نسل بعدی پرچمداران سری گلکسی S22 کار می‌کند ولی ظاهرا موبایل‌های جدید به جای ماه ژانویه قرار است یک‌ماه دیرتر و در ماه فوریه از راه برسند. پیش از عرضه رسمی، رنگ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

سامسونگ روی توسعه نسل بعدی پرچمداران سری گلکسی S22 کار می‌کند ولی ظاهرا موبایل‌های جدید به جای ماه ژانویه قرار است یک‌ماه دیرتر و در ماه فوریه از راه برسند. پیش از عرضه رسمی، رنگ گوشی‌های این سری که شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا فاش شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، نسخه استاندارد و نسخه پلاس گلکسی S22 در پنج ترکیب رنگ مشکی، سبز، صورتی، طلایی و سفید روانه بازار خواهند شد و نسخه قدرتمندتر گلکسی S22 اولترا در رنگ‌های مشکی، قرمز تیره، سبز و سفید در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

گلکسی S22

البته باید به این نکته توجه داشت‌ که این گزینه‌های رنگی در تمام مناطق جهان در دسترس نخواهند بود و برخی از آن‌ها به صورت انحصاری در بازارهای خاصی عرضه خواهد شد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه این گوشی‌ها در بازارهای مختلف جهان وجود ندارد و مشخص نیست که کدام رنگ سری گلکسی S22 در کدام بازارها به فروش خواهند رسید.

در مورد تولید این سری نیز، راس یانگ اخیرا پیش‌بینی کرده است که تولید انبوه گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در هفته اول ماه دسامبر آغاز خواهد شد. اگر این اطلاعات درست باشد، غول فناوری کره جنوبی به زمان بیشتری نیاز پیدا خواهد کرد تا به سطحی برسد که از تعداد دستگاه‌های تولید شده خود رضایت داشته باشد.

با این وجود می‌توان گفت که گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 در ماه فوریه برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت. سامسونگ تولید سری گلکسی S21 را در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر سال گذشته آغاز کرده بود که در ژانویه و اوایل سال جاری وارد بازار شدند.

بنابراین اگر این گزارش حقیقت داشته باشد، گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ ژانویه امسال و در جریان نمایشگاه CES 2022 معرفی خواهد شد. همچنین می‌توان از همین امر به عنوان دلیلی برای تاخیر در عرضه پرچمدار سری S توسط غول فناوری کره جنوبی یاد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی