ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

فروشگاه اینترنتی محصولات روستایی ساوا فعالیت خود را متوقف می‌کند

فروشگاه اینترنتی ساوا که عرضه کننده محصولات روستایی و محلی است با انتشار اطلاعیه‌ای از توقف فعالیت خود از انتهای آبان ماه خبر داد. در این اطلاعیه تاکید شده است که خداحافظی، پایان راه نیست ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

فروشگاه اینترنتی ساوا که عرضه کننده محصولات روستایی و محلی است با انتشار اطلاعیه‌ای از توقف فعالیت خود از انتهای آبان ماه خبر داد. در این اطلاعیه تاکید شده است که خداحافظی، پایان راه نیست از همین روی احتمال می‌رود ساوا به فعالیت خود به عنوان تامین کننده در دیجی‌کالا ادامه دهد.

ساوا یک فروشگاه‌های اینترنتی عرضه خوراکی‌های بومی است که داستان آن از دل بازارهای محلی و کوچک روستاها و شهرهای ایران شروع شد. این مجموعه تمرکز خود را روی ارائه محصولات با کیفیتی گذاشت که ریشه در فرهنگ مردم مناطق مختلف جغرافیایی داشته و به سایر مردم کشور به خوبی معرفی نشده بودند.

اما این مجموعه پس از دو سال فعالیت، هفته گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای از پایان فعالیت خود خبر داد. «مریم کریمی»، هم‌موسس و مدیر ساوا در این باره نوشت:

«داستان ساوا از دل بازارهای محلی و کوچک روستاها و شهرهای زیبای ایران شروع شد. این مجموعه فعالیت خود را از پایان ماه آبان 1400 متوقف خواهد کرد، اما امیدوارم کسب‌وکارها و افراد بیشتری محصولات ارزشمند محلی را مورد توجه قرار دهند و در مسیر خلق ثروت و آبادی برای جوامع محلی گام بردارند. در پایان این خطوط، صمیمانه از همکارانم به خاطر همراهی و همدلی همیشگی‌شان و شوق بی‌نظیرشان برای ساختن، ممنونم.»

در این اطلاعیه به طور واضح به علت پایان فعالیت ساوا اشاره نشده است و تنها به ذکر «بنا بر شرایط» بسنده شده است. پیگیری‌های دیجیاتو از مجموعه ساوا در این راستا نیز به جایی نرسیده و مدیر این مجموعه مایل به مصاحبه نبود.

یکی از نکات قابل توجه در اطلاعیه منتشر شده، تاکید بر این عبارت است: «خداحافظی پایان راه نیست». احتمال می‌رود با توجه به اینکه ساوا از سه ماه پیش در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به عنوان تامین کننده همکاری می‌کند، این مجموعه با تعطیلی وبسایت خود به عرضه محصولاتشان بر بستر دیجی‌کالا ادامه دهند.

ساوا از استارتاپ های فعال در زمینه فروش محصولات ارگانیک یا روستایی به شمار می‌رفت که با سبد محصولات کم اما گزیده خود به مشتریان خدمت ارائه می‌داد. اکثر این محصولات حالا در دیجی کالا و تحت نام برند ساوا به فروش می‌رسند.

برای آشنایی با سایر فروشگاه‌های اینترنتی فعال در زمینه فروش محصولات روستایی می‌توانید به این لیست مراجعه کنید‌.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی