ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیجی‌تک؛ عجیب‌ترین آمارهای دیجی‌کالا در سال ۱۳۹۹

دیجی‌کالا پرمخاطب‌ترین فروشگاه آنلاین و منطقه به شمار می‌رد که ماهیانه بیش از ۳۰ میلیون بازدیدکننده یکتا دارد. این فروشگاه آنلاین گزارشی از عملکرد بخش‌های مختلف خود در سال ۱۳۹۹ منتشر کرده که در آن اعداد جالب و عجیبی به چشم می‌خورد. در این ویدیو جذاب‌ترین این ارقام را برایتان آماده کرده‌ایم.

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو:

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو:

دیجی‌کالا در سال ۱۳۹۹ اعلام کرد این فروشگاه آنلاین اکنون بیش از ۱۵۰ هزار فروشنده و ۴.۵ میلیون تنوع کالایی دارد. البته تنوع کالایی دیجی‌کالا تا آبان ۱۴۰۰ به ۶ میلیون رسیده که رقم قابل توجهی به‌شمار می‌رود. نکته دیگری که حائز اهمیت است، توجه کاربران به اجناس ایرانی بوده چرا که ۷۸ درصد از کالای فروش رفته در این پلتفرم ایرانی هستند و از میان ۶۱۵۶ برند ایرانی انتخاب شده‌اند.

البته فارغ از این اعداد، کاربران هم دستاوردهای بعضا غیر قابل باوری داشته‌اند. برای مثال فردی در یک سبد خرید روتین سوپرمارکتی خود، نزدیک ۲۵۰۰ قلم کالا اعم از محصولات پروتئینی و سوپرمارکتی قرار داده و جالب این جاست که همین سبد به ثبت سفارش سرانجامیده و تحویل کاربر شده است!

دیجی‌کالا

در طول این گزارش می‌بینیم که کاربری در طول سال ۱۳۹۹ نزدیک به ۲۲ هزار کالا را سفارش داده که ارزش آن معادل ۱۸۹۰ میلیون ریال است. البته شخص دیگری نیز وجود دارد که مجموع ارزش ۵۷۴۴ کالایی که در طول سل ۱۳۹۹ از دیجی‌کالا سفارش داده برابر با ۱۸۶ میلیارد ریال می‌شود!

از این دست اعداد عجیب در گزارش سال ۱۳۹۹ دیجی‌کالا بسیار یافت می‌شود. مثلا می‌دانستید پرسفارش‌ترین روز دیجی‌کالا در سال ۱۳۹۹ مربوط به ۹/۹/۹۹ است؟ یعنی در همان روزی که بسیاری از مردم مناسبت‌های عجیبی را تدارک دیده بودند. در جای دیگری از این گزارش می‌بینیم که عموم سفارش‌های دیجی‌کالا در بازه ۱۰ صبح الی ۱۵ ظهر ثبت شده‌اند.

برای این که با این اعداد بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم ویدیوهای فوق را حتما تماشا کنید. همچنین می‌توانید عملکرد سایر بخش‌های دیجی‌کالا را در این لینک بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • JuzefOutlook
    JuzefOutlook | ۴ آبان ۱۴۰۱

    دیجی کالا اولاش خیلی خوب بود ولی الان خیلی کیفیت خدماتش پایین اومده، امروز سفارش بدی حداقل 8روز باید صبر کنی تا به دستت برسه

  • محمد اشراقی
    محمد اشراقی | ۲۰ آبان ۱۴۰۰

    آماری از رضایت مشتری هاشون داده بهتون، یا فقط پول گرفتید تبلیغشون کنید؟!
    یکی از بی خود ترین فروشگاه های، محدود به اینترنتی و غیر اینترنتی هم نمیشه، سردسته س

  • raminnnnnn
    raminnnnnn | ۱۹ آبان ۱۴۰۰

    ما هم برای سرشماری به دنیا اومدیم.خوش به حال کسی که یک میلیارد پول داره. حتما با خودش میگه چرا مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستن؟! مگه چه مشکلی وجود داره؟ عجب آدم‌های ناراضی.

  • expire expre
    expire expre | ۱۹ آبان ۱۴۰۰

    وما هم همچنان مشغول مکیدن سماغ هستیم منتظریم حقمون رو بفرستن در خونه هامون سر سفره هامون

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.