ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتخاب الکترونیک، واحد پیشرو در حوزه کیفیت و نوآوری شناخته شد

تندیس زرین اجلاس ملی تقدیر از واحدهای پیشرو در حوزه کیفیت و نوآوری به معاونت کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک رسید.  معاون کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک پس از دریافت این جایزه اعلام کرد که گروه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۵

تندیس زرین اجلاس ملی تقدیر از واحدهای پیشرو در حوزه کیفیت و نوآوری به معاونت کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک رسید.  معاون کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک پس از دریافت این جایزه اعلام کرد که گروه انتخاب توانسته محصولاتی با کیفیت تراز جهانی تولید کند و حالا در حال گذار از نسل سوم به نسل چهارم کیفیت است.

شب گذشته  اجلاس ملی تقدیر از واحدهای پیشرو با حضور جمعی از مقامات ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین کارشناسان و فعالان حوزه کیفیت و نوآوری در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا تهران برگزار شد. در این مراسم تندیس زرین در حوزه کیفیت و نوآوری به معاونت کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک رسید.

محمدرضا پهلوان زاده، معاون کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «بدون شک این جایزه حاصل زحمات شبانه روزی تیم نخبه معاونت کیفیت انتخاب الکترونیک در مسیر ارتقای سطح کیفی محصولات برندهای وابسته به این گروه صنعتی است.»

پهلوان زاده همچنین گروه انتخاب را گروهی پیشرو در خدمات پس از فروش معرفی کرد و تاکید کرد که محصولات این برند حالا از تراز جهانی برخوردار هستند و از همین رو آنها توانستند در زمینه صادرات لوازم خانگی نیز اقدامات قابل توجهی انجام دهند. معاون کیفیت انتخاب الکترونیک با اشاره به رشد و توسعه پرسرعت این گروه صنعتی طی سال‌های اخیر، اعلام کرد: «در واقع در حال گذار از نسل سوم به نسل چهارم کیفیت، بسیاری از چارچوب‌های فنی و فرایندهای زیرساختی کیفیت در انتخاب الکترونیک بر اساس استانداردهای روز دنیا و سیاستگذاری‌های رقابتی تنظیم شده است.»

پهلوان زاده باور دارد که گروه انتخاب در مسیر تبدیل صنایع ایران به لوکوموتیوهای نظام اقتصادی و توسعه دانش فنی صنعت لوازم خانگی ایران است. او تاکید دارد آنها به عنوان رهبر این صنعت تولیدکننده دانش و علم مورد نیز برای ارتقای صنعت لوازم خانگی هستند.

معاون کیفیت انتخاب الکترونیک با اشاره به استفاده از چارچوب‌های اروپایی اسمارت فکتوری در کارخانجات این گروه صنعتی، خاطرنشان کرد: «در دنیای امروز انتخاب الکترونیک نه تنها در عرصه ملی امتحان خود را پس داده بلکه در عرصه‌های جهانی نیز نقش آفرینی می‌کند. مراجع صادراتی شاخص دنیا انتخاب الکترونیک و سایر برندهای وابسته به آن و محصولات آنها را به عنوان محصولات و برندهای با کیفیتی می‌شناسند که قابل رقابت با رقبای اروپایی و خارجی هستند.»

پهلوان زاده با اعلام اینکه شعار گروه انتخاب کیفیت در تراز جهانی و بین‌المللی شدن به معنای واقعی است اعلام کرد سعی داریم صنایع و بنگاه‌ها بخش خصوصی را به عنوان یک اسمارت فکتوری معرفی کنیم: «امروزه کشورهای اروپایی برند انتخاب الکترونیک و محصولاتش را اگر مشکلات تحریم‌ها نبود ما می‌توانستیم با صادرات محصول خود بخش قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی را تامین کنیم. با وجود این مشکلات برنامه‌های توسعه شاخص چشم‌گیری برنامه‌ای برای افزایش صادرات محصولات خود دارد که ارز آوری گروه انتخاب را افزایش دهد.

او همچنین تاکید کرد که آنها به تمامی مشتریان خود تماس می‌گیرند تا از آنها پاسخ رضایتمندی از محصول را بگیرند و به اصطلاح تمامی تماس‌ها را به Happy Call تبدیل کنند: «۹۸ درصد مشتریان ما راضی هستند و آن دو درصد باقی مانده هم آنقدر پیگیری می‌شود تا تبدیل به تماس Happy Call شود. این آمار در برخی برندهای کشور ترکیه بسیار کمتر است و آنها به صورت رندوم به ۱۵ تا ۲۰ درصد مشتریان خود تماس می‌گیرند و ما با همگی تماس می‌گیریم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی