ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 21 FE
تکنولوژی

گلکسی S21 FE با اگزینوس ۲۱۰۰ و اندروید ۱۲ در گیک‌بنچ رویت شد

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره گلکسی S21 FE هستیم و انتظار می‌رود اوایل سال آینده میلادی از آن رونمایی شود. حالا این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده که از تجهیز آن به اندروید ۱۲ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره گلکسی S21 FE هستیم و انتظار می‌رود اوایل سال آینده میلادی از آن رونمایی شود. حالا این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده که از تجهیز آن به اندروید ۱۲ و همچنین تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ خبر می‌دهد.

برخی گزارش‌ها از عرضه این گوشی هوشمند با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ و تعدادی دیگر از عرضه آن با اسنپدراگون ۸۸۸ خبر می‌دهند، با این حال طبق اسکرین‌شاتی که حساب توییتری «FrontTron» منتشر کرده، گوشی جدید کره‌ای‌ها با اگزینوس ۲۱۰۰ مورد آزمایش قرار گرفته است.

گلکسی S21 FE در بنچمارک گیک‌بنچ در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۱۰۹۶ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۳۳۸۷ را کسب کرده است. این امتیازها برای اگزینوس ۲۱۰۰ چندان قابل قبول نیستند، البته باید به این موضوع اشاره کنیم که با نمونه اولیه گوشی سامسونگ روبه‌رو هستیم و نسخه نهایی و تجاری‌اش باید امتیاز بالاتری در این بنچمارک کسب کند.

گلکسی S21 FE

دستگاه موجود در این بنچمارک با شماره مدل SM-G990E از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی هوشمند همچنین به اندروید ۱۲ مجهز شده و انتظار می‌رود با رابط کاربری One UI 4.0 روانه بازار شود.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ گوشی هوشمند جدیدش را در کشورهای مختلف با تراشه‌های متنوع بفروشد. بنابراین احتمالا کاربران در ایالات متحده و چین به نسخه مجهز به اسنپدراگون دسترسی پیدا می‌کنند و کره‌ای‌ها در سایر بازارها این دستگاه را با اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه خواهند کرد. با توجه به اینکه تفاوت عملکرد چندان زیادی میان اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ وجود ندارد، کاربران چیز زیادی از دست نمی‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی