ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی موبایل تازه معرفی شده خود را از فهرست فروش تمامی فروشگاه‌های خود حذف کرد

هواوی از گوشی هوشمند TD Tech N8 Pro برای عرضه در بازار چین رونمایی کرد که در واقع همان هواوی نوا ۸ پرو است که از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و به برنامه‌های مخصوص بازار ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۷

هواوی از گوشی هوشمند TD Tech N8 Pro برای عرضه در بازار چین رونمایی کرد که در واقع همان هواوی نوا ۸ پرو است که از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و به برنامه‌های مخصوص بازار چین مجهز است. اما به دلیل نامعلومی موبایل مذکور از فهرست فروش تمامی فروشگاه‌های هواوی حذف شده است.

طبق گزارش هواوی نوا ۸ پرو یا همان TD Tech N8 Pro از تمام فروشگاه‌های آنلاین حذف شده، اما هنوز هواوی این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرده است. با تحریم‌های آمریکا این شرکت چینی اوضاع خوبی را سپری نمی‌کند و حتی مجبور به فروش زیر برند آنر شد. این شرکت حق فروش گوشی های ۵G را ندارد، اما سخت افزار خود را در اختیار سایر تولید کنندگان گوشی‌های ۵G قرار می‌دهد.

هواوی نوا ۸ پرو ۴G به نمایشگر ۶.۷۲ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده که درون آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. در بالای این پنل شاهد یک حفره بیضی شکل هستیم که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استاندارد و ۳۲ مگاپیکسلی اولترا واید را میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. این دستگاه همچنین از دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد.

هواوی نوا ۸ پرو ۴G در چهار رنگ وارد بازار می‌شود و دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. کاربران برای شارژ این باتری باید از پورت USB-C استفاده کنند که با توجه به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی، در کمتر از یکساعت بطور کامل شارژ می‌شود. در حقیقت ۶۰ درصد ظرفیت باتری آن در مدت ۱۵ دقیقه شارژ خواهد شد و با ۲۰ دقیقه انتظار بیشتر، به باتری با ظرفیت کامل دست پیدا می‌کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی