ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرپاد پرو
تکنولوژی

ایرپاد پرو ۲ احتمالا سه ماهه سوم ۲۰۲۲ از راه می‌رسد

براساس اطلاع منابع زنجیره تامین و آگاه به بازار به نظر می‌رسد اپل نسل دوم ایرپاد پرو را در فصل سوم سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد. به گفته «مارک گورمن» گزارشگر بلومبرگ و «مینگ-چی کو» ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

براساس اطلاع منابع زنجیره تامین و آگاه به بازار به نظر می‌رسد اپل نسل دوم ایرپاد پرو را در فصل سوم سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد.

به گفته «مارک گورمن» گزارشگر بلومبرگ و «مینگ-چی کو» تحلیلگر شناخته‌شده اپل، کوپرتینویی‌ها پس از ایرپاد ۳ در حال توسعه نسل دوم ایرپاد پرو هستند تا آن را در سال ۲۰۲۲ به همراه هدفون‌های جدید رده بالا خود عرضه کنند. با این وجود، هیچ تاریخ مشخصی برای زمان عرضه نسل بعدی هدفون اپل ارائه نشده است.

ایرپاد پرو

آخرین شایعات توسط یکی از کاربران توییتر منتشر شده که البته اکنون ادعا قبلی خود را اصلاح کرده است. او در اوایل تابستان ادعا کرده بود که ایرپاد پرو ۲ حداقل تا سه ماهه دوم سال آینده عرضه نخواهد شد. اکنون به گفته او نسل دوم هدفون اپل در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود. سه ماهه سوم شامل یک پنجره زمانی ۹۲ روزه می‌شود که از ۱۰ تیر ۱۴۰۱ تا ۸ مهر ۱۴۰۱ ادامه پیدا خواهد کرد.

هرچند سابقه این افشاگر چندان شناخته شده نیست، اما او به منابع خبری عنوان کرده که این نکته مستقیما از سوی همان منابعی به او رسیده که عرضه ایرپاد پرو ۲ در سال آینده را اطلاع‌رسانی کرده بوده‌اند. هرچند این شایعه او به حقیقت پیوسته است اما همچنان باید منتظر اخبار رسمی بیشتری درباره زمان عرضه ایرپاد پرو بعدی باشیم.

مارک گورمن از بلومبرگ همچنین عنوان می‌کند که اپل قصد دارد با حذف قسمت کوتاهی که از پایین آن بیرون آمده، ایرپاد پرو ۲ را کمی جمع و جورتر کند. علاوه بر این گفته می‌شود اپل قصد دارد شکل گردتری از ایرپاد را آزمایش کند که محیط بیشتری از گوش کاربران را پر می‌کند، اما استفاده از سخت‌افزار در یک شانسی که اندازه آن کوچک شده بسیار دشوار است، بنابراین اپل احتمالا از این پروژه صرف‌نظر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی