ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرپاد ۳ با ظاهر جدید و پشتیبانی از قابلیت Spatial Audio معرفی شد

سومین نسل از ایرپاد معمولی با ظاهری شبیه ایرپاد پرو از راه رسید. این دستگاه عمر باتری ۶ ساعته دارد و با پشتیبانی از فناوری صدای فضایی (Spatial Audio) با قیمت ۱۷۹ دلار روانه بازار ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۵۱

سومین نسل از ایرپاد معمولی با ظاهری شبیه ایرپاد پرو از راه رسید. این دستگاه عمر باتری ۶ ساعته دارد و با پشتیبانی از فناوری صدای فضایی (Spatial Audio) با قیمت ۱۷۹ دلار روانه بازار می‌شود.

ایرپاد ۳ ظاهر ایرپاد معمولی و ایرپاد پرو را با هم ترکیب کرده اما شباهت بیشتری به مدل پرو دارد. این دستگاه با طراحی تک اندازه بزرگ‌ترین تغییر ایرپاد از سال ۲۰۱۶ به حساب می‌آید. مهم‌ترین تغییر در این نسل کاهش اندازه دسته‌های ایرپاد است که حالا مثل مدل پرو از حسگرهای لمسی/فشاری پشتیبانی می‌کند.

ایرپاد ۳ مثل مدل پرو و پرو مکس از قابلیت‌های ردیابی سر برخوردار است. اپل می‌گوید کیفیت میکروفن این دستگاه را نسبت به نسل قبلی ارتقا داده و حالا با استفاده از کدک AAC-ELD صدایی با بالاترین کیفیت را در تماس‌ها ارائه می‌کند.

اپل برای نسل سوم ایرپاد تاکید زیادی روی قابلیت صدای فضایی و دالبی اتموس داشته است. این دو قابلیت به فضاسازی پخش موسیقی کمک می‌کنند و اجازه می‌دهند در فضایی سه‌بعدی به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش کنید. ایرپاد ۳ درایور جدیدی با اعوجاج کمتر دارد و صدای باکیفیت‌تری به گوش شما می‌رساند.

اپل ادعا می‌کند که این محصول در برابر تعرق و آب مقاوم است. ایرپاد ۳ مشابه ایرپاد پرو به‌صورت آنی و لحظه‌ای صدا را برای گوش شما بهینه‌سازی می‌کند. این دستگاه با یک بار شارژ تا شش ساعت دوام می‌آورد و کیس آن که شبیه مدل پرو طراحی شده، می‌تواند تا چهار بار ایرپاد را شارژ کند. این کیس از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند.

کوپرتینویی‌ها ایرپاد ۳ را از هفته آینده با قیمت ۱۷۹ دلار روانه بازار می‌کنند. با عرضه این محصول قیمت ایرپاد ۲ به ۱۲۹ دلار می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی