ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای قاب‌های گلکسی S21 FE که طراحی آن را نمایش می‌دهند

زمان زیادی تا معرفی احتمالی گلکسی S21 FE در رویداد CES 2022 باقی نمانده و حالا در جدیدترین گزارش شاهد افشای تصاویری از کیس این گوشی هوشمند هستیم که طراحی این محصول را نشان می‌دهد. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

زمان زیادی تا معرفی احتمالی گلکسی S21 FE در رویداد CES 2022 باقی نمانده و حالا در جدیدترین گزارش شاهد افشای تصاویری از کیس این گوشی هوشمند هستیم که طراحی این محصول را نشان می‌دهد.

وب‌سایت SammyHub در گزارش جدیدی سه تصویر از کیس‌های گلکسی S21 FE را به اشتراک گذاشته است. یکی از این تصاویر کیس سیلیکون، دیگری کیس شفاف و آخری هم یک کیس ایستاده را نشان می‌دهد. کیس سیلیکونی این گوشی دارای رنگ‌های نارنجی، سبز، بنفش، سفید و مشکی/خاکستری است. اگرچه رنگ نارنجی هم بین رنگ‌های این کیس دیده می‌شود، ولی انتظار نداریم که خود گلکسی S21 FE را در رنگ نارنجی ببینیم.

ولی محدودیت رنگ‌های این گوشی تنها عامل نگرانی ما برای گلکسی S21 FE نیست. چند ساعت پیش در گزارشی ضمن افشای رندرهای رسمی موبایل سامسونگ، اعلام شد که دوربین S21 FE احتمالا ضعیف‌تر از گلکسی S20 FE خواهد بود و سنسور زوم اپتیکال ۳ برابری با یک سنسور تشخیص عمق تعویض می‌شود.

با وجود این‌که هنوز چیزی درباره مشخصات فنی گلکسی S21 FE از سوی سامسونگ تایید نشده، ولی از آن‌جایی که این گوشی با مدل پایه سری گلکسی S22 رقابت خواهد کرد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که برخی قابلیت‌های این موبایل حذف شوند و در عوض قیمت پایین‌تری را ببینیم. از دیگر قابلیت‌های غایب در گلکسی S21 FE می‌توانیم به درگاه microSD اشاره کنیم که البته تمام اعضای خانواده گلکسی S21 فاقد آن هستند.

طبق گزارشی که امروز منتشر شد، نسخه طرفداری پرچمدار سامسونگ به نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع سوپر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود و در مرکز بخش بالایی صفحه نمایش حفره‌ای خواهد داشت که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای تعبیه شده که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض و همان طور که گفتیم، یک سنسور تشخیص عمق است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی