ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری گلکسی S22 احتمالا با افزایش قیمت حداکثر ۱۰۰ دلاری به بازار می‌آید

قبلا اعلام شده بود که قیمت سری گلکسی S22 سامسونگ تفاوتی با سری گلکسی S21 نخواهد داشت، اما حالا در گزارش تازه‌ای احتمال داده شده که قیمت مدل‌های این خانواده حداکثر ۱۰۰ دلار افزایش یابد. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

قبلا اعلام شده بود که قیمت سری گلکسی S22 سامسونگ تفاوتی با سری گلکسی S21 نخواهد داشت، اما حالا در گزارش تازه‌ای احتمال داده شده که قیمت مدل‌های این خانواده حداکثر ۱۰۰ دلار افزایش یابد.

به گزارش یک منبع آگاه به نام Gallox، خانواده گلکسی S22 با حداکثر ۱۰۰ دلار افزایش قیمت به بازار می‌آید و بالاترین افزایش قیمت مربوط به گلکسی S22 اولترا خواهد بود. بر اساس اعلام او، گلکسی S22 استاندارد با قیمت ۸۴۹ دلار، گلکسی S22 پلاس با قیمت ۱۰۴۹ دلار و گلکسی S22 اولترا با قیمت ۱۲۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.

منبع گزارش امروز می‌گوید این قیمت‌ها برای مدل‌های ۲۵۶ گیگابایتی پرچمداران سامسونگ درنظر گرفته شده و کره‌ای‌ها می‌خواهند ظرفیت پایه حافظه داخلی گوشی‌های خود را دو برابر کنند. سامسونگ با این کار محصولات خود را بالاتر از سری آیفون ۱۳ قرار می‌دهد که با ظرفیت پایه ۱۲۸ گیگابایتی فروخته می‌شوند. حالا سوال این است که آیا کاربران حاضرند برای دسترسی به ۱۲۸ گیگابایت حافظه بیشتر ۵۰ دلار اضافه پرداخت کنند؟

هفته پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که مدل‌های سری گلکسی S22 احتمالا ۱۹ بهمن معرفی می‌شوند و از تاریخ ۲۹ بهمن در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. در حال حاضر مشخص نیست که رویداد سامسونگ به شکل مجازی برگزار می‌شود یا حالت حضوری خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که چالش‌های پیش‌آمده در تولید چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ و ارتقای قطعات خانواده گلکسی S22 باعث شده این شرکت به فکر افزایش قیمت محصولات خود باشد. اگر جدیدترین رندرها درست باشد، گلکسی S22 اولترا با ظاهری شبیه سری گلکسی نوت به بازار می‌آید ولی گلکسی S22 و S22 پلاس شباهت بیشتری به مدل‌های پارسال دارند. این محصولات بیشتر از نظر سخت‌افزارهای داخلی تغییر کرده‌اند.

علاوه بر این، سامسونگ در حال کار روی گلکسی S21 FE است که به تازگی رندرهای رسمی و مشخصات فنی آن منتشر شده و احتمالا در نمایشگاه CES 2022 معرفی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی