ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرها و مشخصات فنی گلکسی A33 5G سامسونگ لو رفت

شرکت سامسونگ در حال کار روی گلکسی A33 5G است و حالا کمی مانده به رونمایی، رندرهایی از این دستگاه منتشر شده که طراحی، رنگ و بخشی از مشخصات این تلفن هوشمند را فاش می‌کند. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

شرکت سامسونگ در حال کار روی گلکسی A33 5G است و حالا کمی مانده به رونمایی، رندرهایی از این دستگاه منتشر شده که طراحی، رنگ و بخشی از مشخصات این تلفن هوشمند را فاش می‌کند. ظاهرا در این گوشی خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نخواهد بود.

به گزارش وب‌سایت 91Mobiles، گلکسی A33 5G حداقل در دو رنگ مشکی و سفید به بازار می‌آید. با این حال، در شایعات قبلی گفته شده بود که این دستگاه احتمالا دو رنگ آبی و نارنجی هم خواهد داشت. سامسونگ برای این گوشی از طراحی Infinity-U استفاده کرده تا حاشیه‌های کمی اطراف نمایشگر دیده شود. البته این حاشیه در پایین صفحه نمایش بیشتر از سایر بخش‌ها خواهد بود.

گلکسی A33 در بالای نمایشگر ناچ قطره‌ای دارد که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. در گزارش امروز گفته شده که در این گوشی شاهد حضور پنل امولد و نمایشگری با وضوح فول اچ‌دی پلاس خواهیم بود. گلکسی A33 در قاب عقب دوربین چهارگانه خواهد داشت. نسل قبلی این گوشی از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد، در نتیجه این گوشی هم می‌تواند سنسور اصلی ۴۸ یا ۶۴ مگاپیکسلی داشته باشد.

در این ماژول که گویی از زیر قاب عقب بیرون زده، سه سنسور با چینش عمودی در سمت چپ وجود دارد و یک سنسور کوچک‌تر در بالای فلش LED در سمت راست دیده می‌شود. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست بدنه قرار گرفته‌اند. پایین دستگاه هم میزبان درگاه USB-C، میکروفن و شکاف بلندگو است. به نظر می‌رسد که این گوشی هم مثل گلکسی A53 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است.

پیش‌تر فاش شده بود که گلکسی A33 5G نمایشگر ۶.۴ اینچی تخت دارد و ممکن است نرخ نوسازی استاندارد داشته باشد. این گوشی احتمالا در ماه ژانویه ۲۰۲۲ معرفی می‌شود ولی فعلا تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است. با توجه به این که بخش زیادی از مشخصات این دستگاه به سطح اینترنت راه پیدا کرده، احتمالا زمان زیادی تا معرفی A33 باقی نمانده و خیلی زود می‌توانیم اخبار موثق‌تری را درباره این محصول بشنویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی