ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا ۵۲ مدل گوشی جدید در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌کند

به نظر می‌رسد ۲۰۲۲ سال شلوغی برای سامسونگ خواهد بود چرا که گزارشی جدید می‌گوید کره‌ای‌ها سال آینده میلادی ۵۲ مدل گوشی را روانه بازار می‌کنند. در میان آن‌ها می‌توان به محصولاتی مانند گلکسی زد ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

به نظر می‌رسد ۲۰۲۲ سال شلوغی برای سامسونگ خواهد بود چرا که گزارشی جدید می‌گوید کره‌ای‌ها سال آینده میلادی ۵۲ مدل گوشی را روانه بازار می‌کنند. در میان آن‌ها می‌توان به محصولاتی مانند گلکسی زد فولد ۴، زد فلیپ ۴ و گلکسی S22 FE اشاره کرد که ظاهرا تولیدشان در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

طبق گزارش منتشر شده از سوی TheElec و بر اساس برنامه عرضه گوشی موبایل سامسونگ برای سال ۲۰۲۲، ظاهرا این غول فناوری کره جنوبی قصد دارد به صورت کلی ۶۷ میلیون گوشی پرچمدار به بازار عرضه کند.

همچنین در این گزارش به جزئیات و آمار دقیق برخی گوشی‌ها نیز اشاره شده. برای مثال سامسونگ قصد دارد سال آینده به ترتیب ۱۴ میلیون، ۸ میلیون و ۱۱ میلیون گلکسی S22 ،S22 پلاس و اولترا تولید و عرضه کند.

پیشتر در گزارش دیگری عنوان شده بود که سامسونگ قصد دارد در سه ماهه سوم و چهارم سال ۲۰۲۲ حدود ۱۰ میلیون دستگاه گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ تولید کند. در این گزارش همچنین مشخص شد که برنامه غول فناوری برای گوشی‌های تاشو شامل تولید ۲.۹ میلیون دستگاه گلکسی زد فولد ۴ و ۶.۹ میلیون دستگاه گلکسی زد فلیپ ۴ می‌شود.

در مجموع این شرکت قصد دارد ۴ میلیون دستگاه از سری فولد و ۹ میلیون دستگاه از سری فلیپ را در سال آینده عرضه کند که این میزان شامل گوشی‌های فعلی بازار یعنی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ نیز می‌شود.

بیشترین گوشی‌هایی که سامسونگ قصد دارد سال آینده روانه بازار کند، شامل گلکسی A13، A53 و A33 می‌شود. این سه مدل ۲۳ درصد هدفگذاری‌های سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ را تشکیل می‌دهند. ظاهرا تولید گلکسی A53 و A33 در سه ماهه اول سال آینده میلادی و تولید گلکسی A13 در سه ماهه دوم آغاز خواهد شد و به ترتیب ۲۸ میلیون، ۲۳ میلیون و ۲۷ میلیون دستگاه از آن‌ها به تولید می‌رسد.

گوشی جدید

سامسونگ همچنین تولید A73 5G را در سه ماهه دوم سال آینده آغاز خواهد کرد و قصد دارد ۳.۴ میلیون دستگاه از آن را روانه بازار کند. همچنین به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند تولید انبوه گلکسی M53 5G، گلکسی M33 5G و گلکسی M13 را هم در فصل دوم ۲۰۲۲ کلید بزنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی