ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفگذاری سامسونگ برای ۲۰۲۲: فروش حداقل ۱۰ میلیون گوشی تاشو نسل جدید

طبق گزارش جدیدی که از سوی TheElec منتشر شده، سامسونگ قصد دارد در سه ماهه سوم و چهارم سال ۲۰۲۲ حدود ۱۰ میلیون دستگاه گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ تولید کند. سامسونگ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

طبق گزارش جدیدی که از سوی TheElec منتشر شده، سامسونگ قصد دارد در سه ماهه سوم و چهارم سال ۲۰۲۲ حدود ۱۰ میلیون دستگاه گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ تولید کند.

سامسونگ با گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ رکورد فروش گوشی‌های تاشو را شکست و مجموع فروش آن‌ها فقط در کره جنوبی از یک میلیون دستگاه نیز عبور کرد. هرچند اکنون سامسونگ قصد دارد ۷ میلیون دستگاه از نسل سوم تاشو خود را بفروشد، ظاهرا برای سال آینده و نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ اهداف بزرگتری را دنبال می‌کند.

گلکسی زد فلیپ ۴

در این گزارش همچنین ادعا شده است که سامسونگ از طرفی دیگر در سال ۲۰۲۲ قصد دارد نزدیک به ۳۸ میلیون گوشی از سری گلکسی S22 خود را تولید کند. علاوه بر این، بیش از ۹ میلیون دستگاه از گوشی گلکسی S21 FE نیز احتمالا فروخته خواهد شد که انتظار می‌رود در ژانویه ۲۰۲۲ به صورت رسمی معرفی شود.

سهم گوشی‌های آینده سری گلکسی A سامسونگ که شامل دستگاه‌های گلکسی A13، گلکسی 33 5G و A53 5G می‌شود نیز ۷۸ میلیون دستگاه خواهد بود.

سامسونگ در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده موبایل بازار گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود. غول فناوری کره تاکنون سه نسل از گوشی‌های تاشو خود را در سطح جهانی عرضه کرده است. همچنین با گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ قیمت آن‌ها نسبت به قبل کمی کاهش پیدا کرد، در حالی که همچنان از طراحی فوق‌العاده و مشخصات بهبود‌یافته‌ای بهره می‌برند.

همچنین شرکت‌های دیگری نیز قصد دارد گوشی‌های تاشو خود را در سال آینده معرفی و عرضه کنند. در این بین می‌توان به گوگل و موبایل تاشو پیکسل اشاره کرد سال ۲۰۲۲ احتمالا با دوربین‌ سری پیکسل ۶ معرفی خواهد شد. هواوی نیز قصد دارد در ابتدا سال آینده از گوشی تاشو «میت V» رونمایی کند. به نظر می‌رسد در سال آینده شاهد رقابت جذابی در بازار گوشی‌های تاشو باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی