ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی Balmuda Phone معرفی شد: موبایلی از شرکت سازنده توستر!

شرکت ژاپنی Balmuda از اولین تلفن هوشمند خود با نام Balmuda Phone رونمایی کرد. این دستگاه محصول واحد Balmuda Technologies است که از گذشته به عنوان سازنده لوازم خانگی پریمیوم مثل پلوپز، تهویه هوا و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۰

شرکت ژاپنی Balmuda از اولین تلفن هوشمند خود با نام Balmuda Phone رونمایی کرد. این دستگاه محصول واحد Balmuda Technologies است که از گذشته به عنوان سازنده لوازم خانگی پریمیوم مثل پلوپز، تهویه هوا و البته توستر معروف خود شناخته می‌شود.

مدیرعامل Balmuda می‌گوید تلفن‌های هوشمند در سال‌های اخیر بیش از حد بزرگ شده‌اند، در نتیجه گوشی Balmuda Phone به یک نمایشگر ۴.۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹ و وضوح 1080p مجهز شده است. بدین ترتیب، این گوشی را می‌توانیم با آیفون SE مقایسه کنیم که صفحه ۴.۷ اینچی دارد. با این حال، «بالمودا فون» کمی بزرگ‌تر و ۲ میلی‌متر پهن‌تر است.

در قاب عقب این گوشی دو حفره دیده می‌شود که سنسور ۴۸ مگاپیکسلی دوربین در سمت راست و سنسور اثر انگشت در سمت چپ قرار گرفته است. در بخش سلفی هم از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده شده که درون حفره‌ای در گوشه بالای سمت راست نمایشگر پیداست.

قلب تپنده بالمودا فون اسنپدراگون ۷۶۵ است که همراه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. ولی نقطه تمایز گوشی بالمودا طراحی خاص و کوچک آن است که باعث می‌شود استفاده از دستگاه بسیار راحت باشد.

قاب بدنه از پلاستیک ساخته شده اما کیفیت ساخت مطلوبی دارد و طراحی مات آن تضاد خوبی با لبه‌های براق دستگاه ایجاد کرده است. این محصول با اندروید ۱۱ به بازار می‌آید که با سایر پوسته‌های موجود در بازار خیلی فرق می‌کند. صفحه خانگی این دستگاه تا حد زیادی قابل شخصی‌سازی است و می‌توانید میانبرهای مختلفی را به آن اضافه کنید. برای مثال، می‌توانید برای اجرای گوگل مپس روی یکی از خط‌های موجود در والپیپر سوایپ کنید. به‌علاوه، سوایپ افقی شما را بین نرم‌افزارهای پیش‌فرض از جمله تقویم، ماشین حساب و برنامه یادداشت‌ها جابه‌جا می‌کند.

بالمودا فون از چند هفته دیگر با همکاری سافت بانک روانه بازار می‌شود و قیمت آن حدود ۹۲۰ دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • avvvvab
    avvvvab | ۲۵ آبان ۱۴۰۰

    با این قیمت پرت جزو آندسته موبایلهاست که فقط یکبار تولید شدند
    و السلام

مطالب پیشنهادی