ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوپو A95 4G با چیپ اسنپدراگون ۶۶۲ معرفی شد

فروردین‌ماه امسال نسخه 5G اوپو A95 رونمایی شد و اکنون این شرکت نسخه جدیدی از همان گوشی هوشمند را با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G و با بهره مندی از تراشه اسنپدراگون به جای مدیاتک ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

فروردین‌ماه امسال نسخه 5G اوپو A95 رونمایی شد و اکنون این شرکت نسخه جدیدی از همان گوشی هوشمند را با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G و با بهره مندی از تراشه اسنپدراگون به جای مدیاتک و افزایش ظرفیت باتری معرفی کرد.

اوپو A95 4G از نظر طراحی مشابه نسخه 5G است و از مشخصات دوربین مشابهی نیز بهره می برد. موبایل جدید اوپو از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد. در قلب این دستگاه تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام به همراه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی جای گرفته است. این در حالی است که نسخه 5G همین گوشی هوشمند با تراشه دیمنسیتی MT6853 مدیاتک رونمایی شد. همچنین اوپو A95 5G در دو نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۲۵۶ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار گرفت.

در پشتی دستگاه نیز دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. مشخصات دوربین نسخه 4G در واقع تفاوتی با نسخه 5G ندارد. ضخامت این گوشی هوشمند ۷.۹۵ میلی متر است و تنها ۱۷۵ گرم وزن دارد. اوپو A95 از حاشیه های باریکی بهره می‌برد و با بهره مندی از روزنه مخصوص دوربین سلفی، کاربران می‌توانند از نمایشگر بزرگ این دستگاه به خوبی استفاده کنند.

اوپو A95 به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ وات مجهز شده است و با رابط کاربری ColorOS 11.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ به بازار عرضه می‌شود. گفتنی است نسخه 5G همین موبایل از باتری ۴۳۱۰ میلی آمپرساعتی بهره می برد.

اوپو A95 در ترکیب رنگ‌ مشکی، نقره‌ای رنگین کمانی درخشان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت این گوشی هوشمند ۲۶۴ دلار تعیین شده است. این گوشی هوشمند در حال حاضر در مالزی از طریق وب سایت اوپو و همچنین فروشگاه‌های خرده فروشی عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی