ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل
تکنولوژی

تحلیلگر بازار: فروش آیفون ۱۳ در فصل چهارم ۲۰۲۱ از مرز ۸۰ میلیون دستگاه عبور می‌کند

«دنیل آیوز» تحلیلگر «Wedbush» پیش بینی می‌کند که اپل در سه ماهه جاری منتهی به پایان سال ۲۰۲۱ می‌‌تواند به فروش بیش از ۸۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۳ دست پیدا کند. اپل در فروش گوشی‌های ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۵

«دنیل آیوز» تحلیلگر «Wedbush» پیش بینی می‌کند که اپل در سه ماهه جاری منتهی به پایان سال ۲۰۲۱ می‌‌تواند به فروش بیش از ۸۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۳ دست پیدا کند.

اپل در فروش گوشی‌های سری آیفون ۱۳ عملکرد موفقیت آمیزی داشته و اکنون طبق گزارش‌ها این شرکت قصد دارند تا پایان سال جاری میلادی نیز فروش خوبی را برای خود رقم بزند.

آیوز در یادداشت خود می‌نویسد:

با وجود کمبود تراشه و مشکلات پیچیده لجستیک که اپل (و هر فروشنده دیگری از حوزه فناوری یا خودرو) با آن سر و کار دارد، شاهد تقاضا فوق‌العاده‌ای در ایالات متحده و چین برای آیفون ۱۳ هستیم. این یک نشانه مثبت برای اپل محسوب می‌شود تا بتواند در این سه ماهه با دستگاه‌های قدرتمند نسخه پرو خود از فروش ۸۰ میلیون دستگاه آیفون فراتر رود.

آیفون ۱۳

همچنین در این گزارش به این موضوع اشاره شده است که اپل در بازه زمانی بین «جمعه سیاه» و کریسمس می‌تواند ۴۰ میلیون دستگاه آیفون بفروشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود تا کوپرتینویی‌ها در این سه ماهه بیش از ۱۰۰ میلیون ایرپاد اپل نیز به فروش برسانند.

شرکت سرمایه‌گذاری جی‌پی مورگان نیز بر اساس زمان عرضه سری آیفون ۱۳ پیش‌بینی مشابهی انجام داده بود. این شرکت خاطرنشان کرد که با افزایش بازه زمانی تحویل برای مدل‌های ۲۰۲۱ آیفون، تقاضا حدود ۱۵ درصد از عرضه پیشی گرفته است.

مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر حوزه فناوری، اپل نیز برای تولید گوشی‌های آیفون از معضل جهانی کمبود تراشه رنج می‌برند و زمان تخمینی عرضه آیفون ۱۳ چندین هفته تاخیر خورد و ظاهرا اپل ۶ میلیارد دلار به دلیل کمبود تراشه ضرر کرده است. با این وجود ظاهرا تامین‌کنندگان اپل موفق شده‌اند کمبود برخی قطعات را کاهش دهند و با رونق تولید، قادر خواهند بود تا مشکلات عرضه و تقاضا را برطرف کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی