ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت اینستاگرام Badges برای حمایت از محتواسازان در آمریکا فعال شد

اینستاگرام بالاخره قابلیت Badges را به‌صورت عمومی در آمریکا راه‌اندازی کرد. این قابلیت به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا در ازای ارائه «نشان» در پخش زنده این شبکه اجتماعی از حمایت مالی دنبال‌کنندگان خود بهره‌مند ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵

اینستاگرام بالاخره قابلیت Badges را به‌صورت عمومی در آمریکا راه‌اندازی کرد. این قابلیت به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا در ازای ارائه «نشان» در پخش زنده این شبکه اجتماعی از حمایت مالی دنبال‌کنندگان خود بهره‌مند شوند.

قابلیت Badges از حدود یک سال و نیم پیش به‌صورت محدود و از طریق دعوت‌نامه در حال آزمایش بود، ولی از امروز همه تولیدکنندگان واجد شرایط آمریکا می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. تولیدکنندگان با پذیرفته‌شدن در این طرح می‌توانند نشان‌های خود را به دنبال‌کنندگانشان بفروشند تا به نوعی حمایت مالی آن‌ها را دریافت کنند.

این نشان‌ها در سه سطح با قیمت ۰.۹۹، ۱.۹۹ و ۴.۹۹ دلار عرضه می‌شود و با علامت یک، دو و سه قلب در کنار نام کاربر در طول پخش زنده به نمایش در می‌آید. سوالات کاربران نشان‌دار به شکل برجسته‌تری در پخش زنده‌ها نشان داده می‌شود و نام کاربری آن‌ها تا ۹۰ روز از طریق یک فهرست ویژه برای تولیدکنندگان محتوا قابل دسترس خواهد بود.

اینستاگرام می‌گوید تا سال ۲۰۲۳ هیچ سهمی از درآمد تولیدکنندگان محتوا دریافت نخواهد کرد، ولی در صفحه راهنمای این قابلیت ذکر شده که اپل و گوگل ممکن است از طریق سیستم پرداخت درون برنامه‌ای خود سهمی از این درآمدها را بردارند.

با وجود این که قابلیت Badges فعلا فقط در آمریکا فعال شده، همه تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام نمی‌توانند این ویژگی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. کاربران برای استفاده از این ویژگی باید اکانت مخصوص تولیدکنندگان محتوا یا اکانت تجاری داشته باشند، در آمریکا زندگی کنند، حداقل ۱۰ هزار نفر آن‌ها را دنبال کنند و سن‌شان بالای ۱۸ سال باشد. به‌علاوه، این دسته از افراد باید تابع قوانین و دستورالعمل‌های گوناگون اینستاگرام از جمله Partner Monetization Policies و Content Monetization Policies باشند.

چنان‌چه یک کاربر مشمول این شرایط باشد می‌تواند با رفتن به صفحه پروفایل خود و استفاده از بخش Professional Dashboard روی گزینه Set Up Badges تپ کند تا در این طرح ثبت نام نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی