ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین فوجی فیلم Instax Mini Evo با قابلیت ارسال تصاویر به موبایل معرفی شد

شرکت فوجی فیلم از دوربین دیجیتال جدیدی به نام Instax Mini Evo رونمایی کرده که عکس‌های آن را بلافاصله می‌توانید روی Instax Mini Film چاپ کنید. این محصول با بدنه پریمیوم و وضوح بالاتر از ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۵

شرکت فوجی فیلم از دوربین دیجیتال جدیدی به نام Instax Mini Evo رونمایی کرده که عکس‌های آن را بلافاصله می‌توانید روی Instax Mini Film چاپ کنید. این محصول با بدنه پریمیوم و وضوح بالاتر از مدل‌های قبلی دارای قابلیت‌هایی است که روی دستگاه‌های پیشین در دسترس نبود.

دوربین Instax Mini Evo مثل سایر دوربین‌های هیبریدی سری Instax یک نمایشگر LCD دارد که اجازه می‌دهد قاب تصویر خود را به‌خوبی ببندید. Mini Evo دارای یک اهرم چاپ و پیچی برای اعمال فیلترهاست. با این حساب می‌توانید تصاویر مدنظر خود را ثبت، بعد از بین ۱۰ افکت (مثل Soft Focus, Light Focus, Monochrome و Retro) گزینه مدنظر خود را انتخاب و در نهایت با کشیدن اهرم چاپ، خروجی را دریافت کنید. فوجی فیلم می‌گوید این دستگاه دو برابر مدل‌های قبلی رزولوشن نوردهی دارد.

Mini Evo با ۱۰ افکت اصلی لنز راهی بازار می‌شود که با ترکیب آن‌ها می‌توانید ۱۰۰ افکت مختلف را به وجود بیاورید. به‌علاوه، این دستگاه حالتی به نام Instax-Rich دارد که رنگ‌های غنی‌تری ایجاد می‌کند. این حالت برخلاف Instax-Natural است که رنگ‌های ملایم‌تر و طبیعی‌تری را به نمایش می‌گذارد.

دوربین Mini Evo می‌تواند به عنوان یک چاپگر Instax هم عمل کند، یعنی می‌توانید تصاویر موجود در تلفن هوشمند خود را به‌صورت بی‌سیم به این دوربین ارسال و آن‌ها را چاپ کنید. از آن سو، فوجی فیلم این قابلیت را فراهم کرده تا تصاویر چاپ شده Mini Evo را با همان قاب مخصوص Instax روی گوشی خود ذخیره کنید.

بدنه Mini Evo طراحی کلاسیک و لوکسی دارد. استفاده از پوشش نقره‌ای در این بدنه جلوه زیبایی به دوربین بخشیده و دکمه‌های آن با توجه به ریزترین نکات طراحی شده تا نزدیک‌ترین تجربه کاربری به دوربین‌های آنالوگ را به ارمغان بیاورد.

فوجی فیلم همچنین فرمت Instax Mini Film جدیدی به نام Stone Grey را معرفی کرده که پس‌زمینه در آن خاکستری است. دوربین Instax Mini Evo از تاریخ ۱۲ آذر وارد بازار ژاپن می‌شود و از ماه فوریه به بازار آمریکا می‌رود. قیمت این دستگاه ۱۹۹ دلار اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی