ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا از ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ با سیستم عامل جدید رونمایی کرد

موتورولا از ساعت هوشمند خود با نام «موتو واچ ۱۰۰» (Moto Watch 100) مجهز به سیستم عامل جدید موتو و عمر باتری ۲ هفته‌ای با قیمت ۱۰۰ دلار رونمایی کرد. موتورولا در سال ۲۰۱۹ از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

موتورولا از ساعت هوشمند خود با نام «موتو واچ ۱۰۰» (Moto Watch 100) مجهز به سیستم عامل جدید موتو و عمر باتری ۲ هفته‌ای با قیمت ۱۰۰ دلار رونمایی کرد.

موتورولا در سال ۲۰۱۹ از ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ رونمایی کرد و اکنون موتو واچ ۱۰۰ را به جای  Wear OS با سیستم عامل کاملا جدید  Moto OS رونمایی کرده است. ساعت هوشمند جدید به صورت چشمگیری با طول عمر بیشتر باتری نسبت به نسل قبلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و می‌تواند تا دو هفته شارژ مورد نیاز آنها را تامین کند که با آنچه سیستم عامل  Wear OS می‌تواند ارائه دهد، فاصله معناداری دارد.

موتو واچ ۱۰۰ به قاب ۴۲ میلی‌متری که دارد از نمایشگر LCD دایره‌ای شکل ۱.۳ اینچی بهره می‌برد. این ساعت هوشمند نیز همچون بسیاری از ساعت‌های امروزی از قابلیت‌های پایش سلامت و ردیاب تندرستی برخوردار است و از ۲۶ حالت ورزشی، پایش SPO2 و نمایش ضربان قلب به همراه ژیروسکوپ و شتاب سنج پشتیبانی می‌کند.

بند این ساعت هوشمند ۲۰ میلی‌متری طراحی شده و به راحتی قابل تعویض است. بدنه آن آلومینیومی است و در ترکیب رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند در برابر نفوذ آب با استاندارد 5ATM مقاوم است و از GPS، GLONASS و BeiDou و همچنین بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. باتری ۳۵۵ میلی آمپرساعتی  آن در عرض یک ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود. وزن موتو واچ 100 فقط ۴۵.۸ گرم و ابعاد آن ۴۲ در ۴۶ در ۱۱.۹ میلی متر است.

موتو واچ ۱۰۰ با قیمت ۹۹.۹۹ دلار از طریق وب‌سایت رسمی شرکتی به نام eBuyNow به فروش می‌رسد که در سال ۲۰۱۹ نیز مجوز فروش موتو ۳۶۰ را داشت. باید دید آیا کاربران از این ساعت هوشمند جدید با مشخصات نسبتا خوب و قیمت معقول استقبال می کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی