ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی واچ ۴
تکنولوژی

سامسونگ از نسخه Wooyoungmi گلکسی واچ ۴ گلکسی بادز ۲ رونمایی کرد

سامسونگ گاهی اوقات برای تبلیغ محصولات خود با برندهای حوزه مد وارد همکاری می‌ شود و اکنون نیز از نسخه Wooyoungmi گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ رونمایی کرده است. ساعت و هدفون‌های این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

سامسونگ گاهی اوقات برای تبلیغ محصولات خود با برندهای حوزه مد وارد همکاری می‌ شود و اکنون نیز از نسخه Wooyoungmi گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ رونمایی کرده است.

ساعت و هدفون‌های این نسخه به تعداد محدودی در بازار کره جنوبی عرضه خواهند شد. نسخه Wooyoungmi واچ ۴ از یک بند منحصر به فرد بهره می‌برد که از چرم با کیفیت بالا و استیل ساخته شده است. سگک آن نیز به شکل مستطیل و سبک محصولات Wooyoungmi طراحی شده است. سامسونگ همچنین یک نوع واچ فیس سفارشی برای این مدل منتشر کرده است.

همچنین نسخه Wooyoungmi گلکسی بادز ۲ در رنگ گرافیتی خاصی ساخته شده و جعبه شارژ مربعی آن نیز به صورت اختصاصی برای همین نسخه طراحی شده است. مانند ساعت هوشمند سامسونگ، روی این نسخه از بادز ۲ نیز نام تجاری Wooyoungmi دیده می‌شود.

نسخه Wooyoungmi گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ با همکاری این برند مد کره‌ای ساخته شده است. Wooyoungmi که سال ۲۰۰۲ در پاریس تاسیس شد توسط نشریه The Korea Herald در سال ۲۰۱۴ به عنوان «موفق‌ترین برند مستقل طراحی لباس مردانه کره‌ای» توصیف شده است.

مدل ۴۴ میلی‌متری نسخه Wooyoungmi گلکسی واچ ۴ با قیمت ۳۳۵ دلار و مدل ۴۰ میلی‌متری آن با قیمت ۳۱۰ دلار فروخته می‌شود که نسبت به نسخه‌های معمولی آن حدود ۸۰ دلار گران‌تر است. همچنین نسخه محدود Wooyoungmi گلکسی بادز ۲ با قیمت ۱۶۷ دلار به فروش می‌رسد که نسبت به هدفون‌های اصلی حدود ۴۰ دلار گران‌تر است.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ قصد دارد در آینده، این نسخه‌ها را برای بازارهای دیگری خارج از کره عرضه کند.

سامسونگ علاوه بر این دو محصول، در ماه گذشته از نسخه Wooyoungmi گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ نیز رونمایی کرده بود که به ترتیب برچسب قیمت ۱,۹۴۵ دلار و ۱,۳۶۰ دلار را به همراه دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی