ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

گزارش ویدیویی: تلویزیون‌های جدید مادیران در نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی

نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی امسال هم در تهران برگزار شد و برندهای ایران با حضور فعالشان نشان دادند، این بازار چه اهمیت فراوانی دارد. مادیران به عنوان برندی باسابقه محصولات متنوعی را همراه خود به ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۵

نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی امسال هم در تهران برگزار شد و برندهای ایران با حضور فعالشان نشان دادند، این بازار چه اهمیت فراوانی دارد. مادیران به عنوان برندی باسابقه محصولات متنوعی را همراه خود به نمایشگاه آورده، اما می‌گوید تاکید این برند، امسال روی تلویزیون‌هاست.

گزارش ویدیویی:

مادیران با دو برند تلویزیون شناخته شده ایکس‌ویژن و تی‌سی‌ال به نمایشگاه آمده و محصولات متنوعی را به نمایش گذاشته بود. تلویزیون‌های سری ۷ و ۸ برند ایکس‌ویژن به پنل آی‌پی‌اس با رزولوشن 4K مجهز شده‌اند و از محتوای HDR هم پشتیبانی می‌کنند. مادیران می‌گوید این تلویزیون‌ها با توجه به شماره سری، یا به اندروید ۱۰ یا به اندروید ۹ مجهز شده‌اند ولی هر دو از اسپیکرهایی با تکنولوژی پیور ساند (Pure Sound) بهره می‌برند تا علاوه به کیفیت بالای محتوای بصری، کاربران از محتوای سمعی نیز نهایت لذت را ببرند.

البته تلویزیون‌های از سری ۶ و ۵ نیز در نمایشگاه وجود داشت که آن‌ها هم از پنل آی‌پی‌اس با رزولوشن 4K بهره می‌برند. مادیران می‌گوید تفاوتی ندارد کاربر کدام مدل را خریداری کند چرا که همگی آن‌ها به بهترین پنل‌های موجود مجهز شده و همگی کیفیت تصویر بالایی را نمایش می‌دهند.

مادیران

مادیران در کنار این تلویزیون‌ها، از دو تلویزیون دیگر نیز رونمایی کرد که مخصوص علاقمندان به ابعاد بزرگ نمایشگر ساخته شده است.تلویزیون اول از برند ایکس‌ویژن با ابعاد ۷۴ اینچ است که به اندروید ۹ و نمایشگر 4K با پنل آی‌پی‌اس مجهز شده و قابلیت نمایش محتوای HDR را هم دارد. تلویزیون دیگر از برند تی‌سی‌ال ۸۵ اینجی بوده که علاوه بر داشتن ویژگی‌های فوق، اسپیکرهای هارمن کاردان نیز دارد.

مادیران

در این نمایشگاه فرصتی هم به دست آوردیم تا با امیرحسین رضاییان مدیرعامل شرکت صنایع الکتیرونیک مادیران در رابطه با خروج برندهای خارجی از بازار، نحوه تهییه پنل و فروشگاه آنلاین پرسیدیم. گفتنی است که گروه مادیران محصولات دیگری نظیر یخچال، ماشین لباس‌شویی و اسپلیت نیز به نمایشگاه آورده بود اما تمرکز ویژه‌ای روی تلویزیون‌ها داشت و عمده توجهات هم به همین بخش جلب شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی