ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین رندر اپل واچ سری ۸ با طراحی مشابه نسل قبل منتشر شد

اپل واچ سری ۸ احتمالا طبق معمول در حوالی پاییز سال آینده از راه می‌رسد، اما همین حالا گزارش‌هایی درباره این محصول به سطح اینترنت راه یافته و بر اساس همین گزارش‌ها، رندری منتشر شده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

اپل واچ سری ۸ احتمالا طبق معمول در حوالی پاییز سال آینده از راه می‌رسد، اما همین حالا گزارش‌هایی درباره این محصول به سطح اینترنت راه یافته و بر اساس همین گزارش‌ها، رندری منتشر شده که بخشی از طراحی جدید ساعت هوشمند اپل را نشان می‌دهد.

رندر امروز از روی تصاویر و فایل‌های CAD ساخته شده و توسط منبع آگاهی به نام LeaksApplePro به اینترنت آمده است. این تصویر نشان می‌دهد که اپل واچ بعدی تغییر ظاهری شگرفی نخواهد داشت ولی چند تغییر جزئی را شامل می‌شود.

در واقع، تنها تغییر قابل ملاحظه در دستگاهی که در این تصویر پیداست، وجود شکاف دوم برای بلندگو است. به‌علاوه، باید گفت که رنگ به کار رفته در این دستگاه با الهام از گزارش‌ها انتخاب نشده. البته منبع گزارش امروز می‌گوید که اپل واچ ۸ یک رنگ خاص سبز روشن شبیه آیپد ایر خواهد داشت.

اگرچه استفاده از طراحی قدیمی برای نسل جدید ساعت هوشمند اپل احتمالا برای عده‌ای از کاربران ناامیدکننده خواهد بود، اما شایعات حاکی از آن هستند که کوپرتینویی‌ها با معرفی قابلیت‌های جدید رضایت کاربران را جلب می‌کنند. با توجه به این که هنوز زمان زیادی تا معرفی و عرضه اپل واچ ۸ باقی مانده، این احتمال وجود دارد که اپل در نهایت طراحی جدیدی را برای نسل بعدی ساعت هوشمندش انتخاب کند.

امسال اتفاق تقریبا مشابهی برای اپل واچ سری ۷ افتاد و در شرایطی که همه انتظار رونمایی از محصولی با لبه‌های تخت را داشتند، اپل دستگاهی شبیه نسل‌های پیشین را معرفی کرد. حالا عده‌ای معتقدند که این طراحی به سال بعد موکول شده است، ولی با توجه به شایعات و رندر موجود، شاید این طراحی به طور کلی از برنامه‌های اپل کنار گذاشته شده باشد. در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو اطلاعات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد، فقط کافیست کمی صبور باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی