ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس ۱۰ پرو احتمالا فاقد دوربین پریسکوپی خواهد بود

چندی پیش رندهای وان پلاس ۱۰ پرو توسط «Steve Hemmerstoffer» منتشر شد که در آن‌ها، ماژول دوربین اصلی جلب توجه می‌کرد. این ماژول طبق رندرها میزبان سه دوربین خواهد بود که حالا جزئیاتی از آن‌ها ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

چندی پیش رندهای وان پلاس ۱۰ پرو توسط «Steve Hemmerstoffer» منتشر شد که در آن‌ها، ماژول دوربین اصلی جلب توجه می‌کرد. این ماژول طبق رندرها میزبان سه دوربین خواهد بود که حالا جزئیاتی از آن‌ها منتشر شده است.

به گزارش یکی از منابع بازار به نام «Digital Chat Station»، وان پلاس ۱۰ پرو به یک لنز تله فوتو معمولی مجهز می‌شود که از بزرگنمایی ۳.۳ برابری اپتیکال و ۳۰ برابری دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

ضریب زوم اپتیکال ۳.۳ برابری به معنی عملکرد پایین دوربین در زمینه زوم نیست. برای مثال در گوشی هواوی پی ۵۰ پرو یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۳.۵ برابری وجود دارد که عکس‌های آن با زوم ۱۰ برابری هم کیفیت بالایی دارد. با این حال، منبع گزارش امروز می‌گوید وان پلاس ۱۰ پرو دوربین تله فوتو با رزولوشن بالا نخواهد داشت.

وان پلاس ۱۰ پرو

اگر چنین گزارشی صحت داشته باشد، اولین باری نخواهد بود که وان پلاس از تجهیز پرچمدارش به دوربین پریسکوپی صرف‌نظر می‌کند. برای مثال وان پلاس ۹ پرو و ۸ پرو هم فاقد چنین دوربینی هستند. بنابراین احتمالا علاقه‌مندان به این برند در آینده نزدیک به گوشی هوشمندش با توانایی زوم بالا دست پیدا نمی‌کنند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره دوربین وان پلاس ۱۰ پرو منتشر نشده، اما انتظار می‌رود دوربین اصلی و اولترا واید با رزولوشن بالا داشته باشد. این کمپانی برای پرچمدارهای بعدی‌اش همچنان با برند هاسلبلاد همکاری خواهد کرد تا کیفیت دوربین بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

طبق گزارش‌های قبلی، وان پلاس 10 پرو نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع امولد خواهد داشت که در بالای آن یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی قرار می‌گیرد. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به استفاده از تراشه پرچمدار بعدی کوالکام (اسنپدراگون ۸۹۸ یا اسنپدراگون 8 Gen 1) و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی