ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی روی نسخه ۲۰۲۲ ردمی ۱۰ کار می‌کند: دریافت تاییدیه و افشای مشخصات دوربین

مشخصات دوربین گوشی هوشمند ردمی ۱۰ نسخه ۲۰۲۲ که احتمالا تابستان سال آینده رونمایی می‌شود، از طریق یکی از منابع آگاه بازار به اشتراک گذاشته شد. این منبع آگاه می‌گوید در پنل پشتی ردمی ۱۰ ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ آذر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

مشخصات دوربین گوشی هوشمند ردمی ۱۰ نسخه ۲۰۲۲ که احتمالا تابستان سال آینده رونمایی می‌شود، از طریق یکی از منابع آگاه بازار به اشتراک گذاشته شد.

این منبع آگاه می‌گوید در پنل پشتی ردمی ۱۰ نسخه ۲۰۲۲ دوربین‌ اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ S5KJN1 یا امنی ویژن OV50C40 در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی IMX355 سونی و دوربین امنی ویژن OV02B1B2C-B2Mga1C جای خواهد گرفت. براساس گمانه‌زنی برخی منابع آگاه، این گوشی هوشمند احتمالا همانند ردمی ۱۰ در ماه آگوست (تابستان) معرفی می‌شود.

«کاپر اسکرزیپک»، مشاور ردمی هفته گذشته از رویت نام ردمی ۱۰ نسخه ۲۰۲۲ در پایگاه داده IMEI خبر داد و مشخص شد شماره مدل‌هایی از جمله 21121119SG و 22011119UY به ردمی ۱۰ نسخه ۲۰۲۲ مربوط می‌شوند. این گوشی هوشمند تاکنون موفق به دریافت چندین گواهی و تاییدیه شده است.

دستگاهی با شماره مدل 21121119SG منتسب به ردمی ۱۰ نسخه ۲۰۲۲ در سایت‌های دریافت گواهی اندونزی مانند TKDN و SDPPI موفق به دریافت گواهی‌های مذکور شده است. همچنین این گوشی هوشمند دارای گواهینامه‌های EEC اروپا، IMDA سنگاپور و TUV است. موبایلی با شماره مدل 21121119VL منتسب به همین دستگاه نیز در پایگاه داده TUV رویت شده است.

مدل کنونی ردمی ۱۰ از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. در پنل جلویی دستگاه دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و در پنل پشتی نیز ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین‌های ۸، ۲ و درنهایت ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری MIUI 12.5 در بازار به فروش می‌رسد.

در قلب تپنده این موبایل تراشه هلیو G88 در کنار حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی جای گرفته است. این گوشی هوشمند مجهز به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. برای امنیت آن نیز، اسکنر اثر انگشت در کناره موبایل جای گرفته است. همین گوشی هوشمند با نام ردمی ۱۰ پرایم در هند عرضه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی