ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی ماژول دوربین شیائومی ۱۲ افشا شد: احتمال استفاده از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی

پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی احتمالی شیائومی ۱۲ در تاریخ ۲۵ آذر ماه، یکی از منابع بازار رندری از ماژول دوربین اصلی این گوشی هوشمند منتشر کرده و همچنین گفته شیائومی برای این پرچمدارش ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی احتمالی شیائومی ۱۲ در تاریخ ۲۵ آذر ماه، یکی از منابع بازار رندری از ماژول دوربین اصلی این گوشی هوشمند منتشر کرده و همچنین گفته شیائومی برای این پرچمدارش از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

یکی از منابع آگاه بازار در شبکه اجتماعی ویبو با نام کاربری «Digital Chat Station»، در دو پست جداگانه اطلاعاتی در مورد شیائومی ۱۲ به اشتراک گذاشته است. در یکی از پست‌ها، این منبع آگاه تصویری از ماژول دوربین شیائومی ۱۲ منتشر کرده و در پست دیگری به این موضوع اشاره کرده که موبایل جدید از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

براساس اخبار غیررسمی، به نظر می‌رسد شیائومی موبایل جدیدش را با نمایشگر فول اچ‌دی پلاس عرضه خواهد کرد که رزولوشن آن نسبت به پنل‌های سری می ۱۱ با رزولوشن 1440p کاهش می‌یابد. هرچند شاید این موضوع تنها مربوط به نسخه استاندارد شیائومی ۱۲ باشد.

دوربین شیائومی ۱۲

طراحی کلی شیائومی ۱۲ نسبت به مدل‌های قبلی تفاوت فاحشی نخواهد داشت و موبایل جدید با لبه‌های کمی گرد و روزنه مخصوص دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ دستگاه از راه می‌رسد.

این منبع آگاه می‌گوید اگرچه شیائومی به راهکارهای مبتنی بر شارژ سریع پای‌بند است، اما این بار می‌خواهد موبایل جدید را با فناوری شارژ ۱۰۰ واتی مانند سری ۱۱ تی به بازار عرضه کند. از سوی دیگر به نظر می‌رسد شیائومی ۱۲ با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهبود یافته در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و ناحیه بزرگ‌تری روی نمایشگر را برای پوشش حسگر اثرانگشت در نظر خواهد گرفت تا کاربران تجربه کاربری بهتری داشته باشند.

باید دید موبایل جدید با کدام چیپ به بازار عرضه خواهد شد، البته اگر شایعات صحت داشته باشند، نباید برای آشنایی کامل با این گوشی هوشمند مدت زمان زیادی را منتظر باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی